It's a dream of a day
And the joy that it brings
Nearly sweeps her away (D. Sylvian)
Ik ben weer een tevreden vrouw. Ik heb vandaag met allebei mijn paarden gereden (en zelfs een sprongetje of twee gewaagd!) en ik ben wel moe, maar niet uitgeput. Al bij al toch vrij goed gerecupereerd, dus. Gisterenavond gestart met de tweede cyclus pillen. Zal ik me volgende week weer als een afgedankte schotelvod voelen of zou mijn lichaam toch een beetje wennen aan het gif ?
Een beetje rustig aan in het weekend is nu de boodschap, samen met wat paardrijden… het zal wel lukken.
Posts tonen met het label v. Alle posts tonen
Posts tonen met het label v. Alle posts tonen
19 okt 2007
Abonneren op:
Posts (Atom)