20 mrt 2008

Livin la vida loca...


Ja hoor, stilletjes tikt de klok de tijd weg, en zo zijn we bijna aan onze vertrekdatum voor Mexico beland... Het wordt geen zorgeloos vertrek. Ok, ik was stabiel deze week, met de pijnstillers lukt het wel, en met veel rust ! Een dutje van 3 uur aan een stuk per dag... Maar toch heb ik het gevoel dat ik met een tikkende tijdbom in mijn bovenlichaam rondloop... Hopelijk houdt die zich nog een 10-tal dagen koest. Ik mag er niet aan denken dat ik in een Mexicaans ziekenhuis terecht kom... ik ken geen woord Spaans. Enfin, niet te veel over nadenken, gewoon doen. Genieten van la dolce far niente in een temperatuurtje om u tegen te zeggen.
Dinsdag ben ik dan toch nog naar Leuven gereden, je weet wel, die uitgestelde afspraak. Ze zouden mijn dossier eens bestuderen en ik moet morgen terug. Mijn verwachtingen zijn laag, ik wil niet meer teleurgesteld worden. Natuurlijk hou ik jullie nog op de hoogte voor ons vertrek.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey meid,
Het ga jullie goed daar in Mexico.
Geniet er maar 200% van. Van de cultuur, de natuur, het lekker weertje, en van elkaar natuurlijk.
Geen gezaag, geen stress, alleen jullie twee.
Ik hoop dat het lichamelijk allemaal mag meevallen voor jou en hoop net als jij dat je daar zeker niet moet opgenomen worden.
In alle stilte hoop ik dat er daar misschien ergens diep verscholen, een geneeskrachtig plantje groeit, die alle wonderen van de wereld kan waarmaken zodat je genezen en wel zou kunnen terugkeren.
Als ze jou willen belonen voor al je moed..awel dan zou dit het mooiste geschenk uit de hemel voor je zijn.
Geniet, geniet, geniet.....
Het ga jullie goed allebei.
Vele thuisblijfgroetjes
Martine

Maria M zei

Goed dat jouw verwachtingen van het bezoek aan Leuven niet te hoog zijn; kunnen ze ook niet al te zeer tegenvallen.
Geniet in ieder geval van je vakantie bij mooie temperaturen en een ongeƫvenaarde cultuur in Mexico = super.

Willy Slegers

Unknown zei

Tip: neem een Spaans woordenboekje mee. Is ons in Cuba ook van pas gekomen. Sms als ik het je moet bezorgen. Knuffel, Ikke

Anoniem zei

Soraya,
Geniet van elke dag,
elk uur,
elke minuut.
Geniet van elke zonnestraal,
elke maneschijn,
elk wolkje,
elk sterretje aan de hemel.
Geniet van elk vogeltje,
hoe het ook gebekt is.
Geniet van een regendruppeltje,
een regenboog,
een kabbelend beekje.
Geniet van alle nieuwe leven,
een veulentje,
kleine kits,
een ontluikende bloem
een knop die barst,

Geniet van elk bijtje,
elk miertje,
elk …
Kortom laat ons genieten van al het kleine rondom ons,
want maar al te vaak lopen we alles ongemerkt voorbij.
Soraya ik wens je nog heel veel prachtige momenten,
een onvergetelijke reis,
onvergetelijke herinneringen

Ikzelf denk alle dagen aan jou als ik mijn lieve kleine poes zie en het heugelijke nieuw is: straks krijgt ze zelf kleine kits…

Marijke

Unknown zei

¡Buen viaje! Geniet ervan!

Anoniem zei

Leuk zeg, zo'n mutsje!!! Made in Mexico.

micheline zei

Hey vakantiegangers
We wensen jullie een fantastische mexicaanse vakantie ,geniet van elkaar en de zon wij branden wel een kaarsje dat alles goed mag verlopen en dat jullie behouden mogen terugkeren.Het allerbeste.

Maria M zei

Wanneer je grote problemen met de taal krijgt,bel ons Elly en ze kan je misschien wel helpen,zij kent de taal perfekt.
Wat mooi is Mexico,ben er geweest ongeveer 10 jaar geleden.
Voor morgen steek ik extra kaarsje aan..
Dag he!

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Moge het weer ginds beter zijn dan hier !
Een behouden reis wens ik jullie toe. 't Is verdorie lang vliegen ! Maar in een vliegtuig kan je gelukkig wel eens rechtstaan, naar het toilet stappen, slapen, praten tegen Chris die dan ook zijn ogen niet op de weg hoeft te houden, lezen, ... En in Mexico, met z'n tweetjes, intens samen zijn, in alle rust ... En we gaan er van uit dat een ziekenhuis bezoek niet nodig is !
Het afscheid van de kindjes zal misschien/wellicht niet meevallen. Er zal wel een traantje vloeien zeker ... Ik moet toegeven ... ook ik kijk al uit naar jullie terugkeer ! En als jullie terug thuis zijn zal Louis zijn les opzeggen !
Ben ook benieuwd wat ze morgen in Leuven zullen zeggen ...
Beste groetjes,
Ook aan de rest van de familie.
Sabine

Anoniem zei

Hoi Soraya
Wij wensen jouw en Cris een prettige en zonnige reis toe en vooral dat je zo weinig mogelijk pijn hebt
Toy Toy wij duimen voor jouw meisje
Tante Simonne , Nonkel Raf
xxx