21 mrt 2008

Dream as if you'll live forever,

live as if you'll die tomorrow.
(James Dean)

Regen, sneeuw, wind en files doorstaan voor wat we eigenlijk al wisten… Ook in Leuven kunnen ze me niet helpen. Maar wie niet waagt niet wint… Met een beetje vertraging ga ik me nu op de koffers storten. De kindjes zijn al vertrokken naar de zee. Imani nog vol ongeloof in verband met een belofte die nonkel haar maakte, en Yasirah, och god, met traantjes in haar ogen. Enfin, als ik enigszins kan, zal ik wat zon importeren, daar hebben we allemaal een beetje nood aan denk ik !

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Sorayatjen,

Ik wens jullie een fijne reis naar Mexico. Ik hoop echt dat je alles goed doorstaat en daar geen problemen hebt! Genieten met volle teugen is de boodschap... Echt uit mijn hart voor jou en je ventje een 'prachtreis' toegewenst!!!!!
En ja, als 't enigsins kan breng ons ook een stukje zon mee, want ik loop hier te schudden als een tak. Ik denk dat we één van de slechtste paasweekends ooit zullen krijgen. Het ga je goed....

Dikke knuffel,
Catje

Maria M zei

Goede reis samen met je ventje!!
De kleintjes zullen wel oververwend worden,maar ja dat moet ook kunnen.
Dag he!

Sonja zei

Hey Sorayatje
Je verwachtte het antwoord van leuven al he,'k zag het in je ogen en hoorde het aan je praten.
Hopelijk is er voor jou en Chris nog een mooie reis naar Mexico weggelegd,dat hebben jullie zeker en vast verdiend.
Dikke knuffel,Marnix en Sonja

Anoniem zei

Hallo soraya.Ik wens je een aangenaam verblijf in mexico met je schat.Profiteer van elkaar zoveel mogelijk.Ik duim voor jullie dat alles ginder goe verloop.Je heb het alvast verdiend.Groetjes van een van de zovelen die u bewonderd voor uw moed.

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Helaas, geen nieuwe hoop dus ... Nog steeds onvoorstelbaar. Niet te geloven ...
Ik duim voor een goede reis en een goede thuiskomst.
Iedereen zal je met open armen terug ontvangen.
(Wellicht lig je nu al in dromenland en lees je dit pas als je terugkomt ...).
Stel het goed samen. 10 dagen intens samen ...
Beste groeten,
Sabine

Anoniem zei

Lieve Lieve Soraya,

Ik wens je een super mooie en fijne vakantie toe!
Geniet ervan!!!!

Dikke kus Joyce van Alphen(Rob Roy)

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Een berichtje voor als je terug bent.
Tjonge, tjonge, sneeuw !!!! Op Pasen ! En ook nog op 2de paasdag. Dikke vlokken. Amai. In Mexico wellicht lekker zonnetje. Hopelijk genieten jullie van het goede klimaat, van elkaar, en van de rest.
Groetjes,
Sabine

Hilde zei

jaja, ons belalatjen weet de zon te vinden! 30 graden is het daar!!!Maar ze verdient het hé!!!
Bij ons aan zee is alles opperbest, de meisjes en mijn zonen amuseren zich kostelijk!!!
Vele groetjes

Sabine Caboor zei

Tjonge tjonge, 30°C. Prachtig. Amai. Fijn dat ze de vliegtuigreis blijkbaar naar behoren doorstaan hebben. En dat het weer goed meezit. Mexico zelf zal ook niet teleurstellen wellicht !
Hier deze morgen een mooi sneeuwtapijt. Deze voormiddag met Simon een sneeuwman gemaakt en het witte tapijt voorzien van voetsporen. Leuk ! En toch ook nog enkele bolletjes opgehangen voor de vogeltjes ... zo kunnen ook die hun maagje lekker vullen.
Groetjes,
Sabine

ingrid zei

Hilde,

Laat ze ginder maar weten dat ze bij terugvlucht die mexicaanse zon in hun valies mogen steken en....ze NIET meer opendoen voor ze in België zijn. We kunnen hier allemaal een beetje zon gebruiken.

PS Wel blij te horen dat het blijkbaar allemaal goed verloopt.

Groetjes en waai maar lekker uit aan de zee!!!

Sabine Caboor zei

Vervolg van het weerdagboek van Bassevelde : na sneeuw komt ??? Regen !!!
Groetjes,
Sabine

Soraya Belala zei

ik had een heel epistel voorbereid voor jullie, maar helaas kan ik hier niet inloggen op de blog. Bovendien is het nog een qwerty klavier ook... tant pis, jullie zullen nog een weekje moeten wachten op mijn spannende reisverhalen...

Anoniem zei

Soraya

Leuk hé zo'n querty-klavier als gewoon bent om blind te typen op een Azerty-klavier.
Ik heb net hetzelfde meegemaakt in Z-A. Wat het ik daar toen gevloekt. Dus probeerde ik dan maar met mijn 2 vingers (wat ook een regelrechte ramp was).
Geniet nog met jullie beidtjes daar van de heerlijke zon in Mexico!!!
Wij genieten (positief uitgedrukt) hier van de voorjaarsregen.
Maaaaar na Regen komt ZONNESCHIJNNNN...
Ook vele groetjes aan Chris.
Marijke

Anoniem zei

Hi Soraya,

Ik hoop dat de zonnestralen je mogen verwarmen, zoals jij dat ons altijd doet met je sprankelende persoonlijkheid. Geniet van je vakantie.

Liefs, Ric

Maria M zei

Op deze moment wens ik jullie misschien wel een mooie zonsondergang,of iets dat anders waar je van kan genieten.
Ik weet niet precies waar jullie naar toe zijn in het mooie Mexico,maar misschien wel naar het mondaine CANCUN,of Merida ,en brengen jullie wel een leuke hangmat mee,zoals wij deden een paar jaar geleden.
Groetjes uit het koude natte kempen!

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Ok, wij wachten vol (on)geduld !
Groetjes,
Sabine

Anoniem zei

Dag Soraya, geniet van jullie reis naar Mexico. Ik duim voor je dat alles goed verloopt en dat je kunt genieten van dat geweldig land samen met je gezinnetje.
Groetjes

Maria M zei

Tok ,tok,nog niet thuis zeker he.
Toch virtuele groetjes!!

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]