22 mei 2008

It's funny how we always lose


Put no bet on what we choose
Who said we need more?
Stay with me, stay with me (Lemon)

Kan er mij iemand wat tips geven om te slapen ? Het gaat zo, stel dat ik om 22u30 ga slapen, dan ben ik om 23u30 voor de eerste keer wakker en moet ik rechtop gaan zitten. Dat gaat zo door : 00u30, 01u30, dus telkens een halfuurtje rechtop waarbij ik bijna in slaap val en riskeer uit mijn bed te donderen, met aansluitend een halfuurtje slaap. Tegen 5u ’s ochtends is me dat zo beu als kouwe pap. Slaappillen en drank zijn uit den boze. Relaxatie en nachtrustthee helpen ook niet echt. Als het slaapprobleem ’s nachts eens zou weg zijn, zou dat al een hele pak “levenskwaliteit” herwonnen zijn denk ik.
In mijn armpje is ondanks dagelijkse lymfedrainage geen verandering te krijgen. Gelukkig stijgen de temperaturen alweer een beetje, want zonder eventjes de buitenlucht in te ademen, heb je helemaal niks aan een voorbijglijdende dag.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Saraya,Ik zou je willen helpen maar hoe ?Ik zou zeggen een lindethee of een yoghourt of een tas warme melk met wat honing.Misschien bestaan er wel homepatische druppels om wat beter te slapen.Ik kan je wel begrijpen wanneer je de nacht zo door brengt. Lukt het om overdag wat te slapen,want je moet toch je rust hebben he.Ik wens je veel moet toe en tot de volledige keer.Dikke knuffel.

ingrid zei

God Soraya
Ja, wat moet je afzien. Als een mens zijn nachtrust niet heeft, dan ben je eigenlijk niet veel waard overdag en ook ....de uren gaan dan zo langzaam voorbij tot het weer morgen is. Moet vreselijk zijn. Ik kan ook geen enkele tip geven als je al een relaxatiemassage, een rustdoend theetje ed. geprobeerd heb. Misschien een stukje rustgevende muziek of probeer eens de beker melk, kan bij sommigen wonderen doen.
Heb je pijn in je arm, hij staat wel lelijk dik moet ik zeggen. Ik wou dat ik je beter kon helpen. Kan je alleen maar betere nachtrust en wat warme zonnestralen toesturen. Ik hoop dat de ongemakken wat lichter worden, misschien heeft iemand anders wel een wondermiddel.( Dat ze dat dan maar vlug laten horen.)
Sterkende groetjes Ingrid

Maria M zei

Wat kan ik nog bedenken om je een goede nachtrust toe te wensen,volgens een goede vriendin, warme melk!
Slaap wel.

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Euh ... als het hoofdeinde van het bed verstelbaar is : "half rechtop" slapen ?
Beste groeten,
Sabine

paddy zei

Close your eyes go to sleep
Close your eyes get so dizzy
World is spinning in your bed
I know where the sun goes
It's waking up the sparrows
In England it's morning
In time you'll see that some things
travel faster than light
In time you'll recognise
that love is larger than life
Close your eyes
And praise will come to those whose kindness
leaves you without debt
And bends the shape of things
that haven't happened yet
(Neil Finn)

Take care and good night, lassie.

Paddy

Anoniem zei

Neem een schrift of wat losse blaadjes en begin te schrijven, alles wat in jou opkomt, herinneringen, dingen die je nooit wou of kon zeggen, vergeten zaken, onbenulligheden, of gewoon beschrijven hoe je je voelt, je geest zal vlugger rust zoeken...
Deze schrijfsels zullen later van ontelbare waarde zijn voor je man en kinderen!
Chris

Anoniem zei

Hoi Soraya
Buiten wat er al allemaal geschreven is kan ik niets meer bedenken omdat je zou kunnen slapen Je arm en hand zijn behoorlijk dik
Onze christ(mijn zus haar man)had dat ook , het weegt zwaar ook hé
dus verre van gemakkelijk
Ik bedenk toch iets moest je nu ééns naar een film of iets anders kijken zou dat niet helpen
Een lieve knuffel
Tante Simonne