21 mei 2007

Be happy.

In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy...... (Bobby McFerrin)

Ik heb een passend antwoord gevonden op de vraag “hoe gaat het met je” : “Mij hoor je niet klagen.” ’t Is waar, ik mag niet klagen. Het weekend aan de Moezel viel mega mee. Ik had het niet verwacht… Zag er een beetje tegenop om te vertrekken eigenlijk. Maar neen, het was rustig, ontspannend, niet te warm, niet te koud. We zitten dan ook weer in ons derde week. Alles is weer mogelijk. De vermoeidheid is er wel, maar daar valt mee te leven.
En neen, ik geef de moed niet op. Maar er zijn dagen waarop je plannen maakt voor de toekomst en je steevast gelooft in je genezing. En er zijn dan dagen waarop je doorboomt op de agressiviteit van de kanker en beseft hoe klein die kans is… Ondertussen maak ik met iedereen afspraken. Dingen die we ooit wel es wilden doen, daar wordt nu werk van gemaakt. Geen uitstel meer. Alles wat we hebben gehad, nemen ze ons alvast niet meer af.

10 opmerkingen:

Unknown zei

yes !
tot gauw,

peter zei

Ik ben blij te lezen dat het een beetje beter met je gaat. Ik ben wel bezorgd dat je een drankprobleem aan het ontwikkelen bent. Eerst je liefde verklaard voor de champagne (met resultaat, als ik de reacties mag lezen van mensen die met bubbels aan de deur stonden) en nu weer de Moezel ... Ik wacht tot je Guinness vermeldt!
Hou je kloek!

anja zei

2 september staat in ieder geval in mijne agenda (of is het nu toch al vanaf de zaterdagmorgen dat het begint….??) en dan droom ik ook nog steeds van onze “back to Africa” plannen, wat mij er doet aan denken... om nog eens op de pruiken terug te komen, een rasta-kapsel is volgens mij de beste optie!
Veel groetjes en veel goeie moed voor de komende ‘niet-derde-week’ week

Sabine Caboor zei

Hmhm ... overdoe je nu maar niet hé.
Maar inderdaad, het is wel zo : van uitstel komt afstel !
Toch ga ik "ons ontbijt" uitstellen want mijn sinusitus wil ik niet aan jou overdragen. Misschien in je volgende 3de week ? Laat jij maar iets horen want je bent blijkbaar je agenda aan het volplannen ... En ik zal wel wat geduld uitoefenen want ik ben tenslotte "huismoeder" en dus flexibel ! Maar in een "3de" week wil ik wel eens met de kindjes op stap hoor !
Beste groetjes,
Sabine

Sabine Caboor zei

Hmhm,
Niet sinusitus maar wel sinusitis ...

Silvia zei

Hai,ik wou nog es terugkeren over het wel en niet zeggen tegen de kindjes,ze zien zo al dat er iets niet pluis is en wat gaat er in zo'n kopje om hé !!ik zou zeker nog wachten hoor.Over die molkosan das inderdaad ook een wondermiddel,kheb da ook staan in mijn ijskast,daar staat ook veel beschreven in het boek van Maria Thereben die ik heb,ik zal hem es bezorgen. En daar staan inderdaad ook wonderverhalen in over mensen die dus wel genezen zijn! dus ik hoop ook echt op een mirakel,ik breng die boek wel eens.Leuk te horen dat het weekend goed was hé !Enne.. een glaasje champie kan geen kwaad hé.
See you !

Hilde zei

kk

Hilde zei

Dag lotje,
ik had een hele litanie geschreven maar dat is blijkbaar niet doorgekomen. Een testtekstje (allee, twee letters willekeurig gekozen) wel dus!
Ik kreeg telkens het bericht dat mijn wachtwoord onjuist was dus probeerde ik het steeds opnieuw met dit als resultaat!!!
Ik had geschreven dat ik het veel te vroeg vind om iets aan je kindjes te vertellen! Uiteindelijk weet je nog niets dus moet je ze iets zeggen waarvan je zelf nog geen antwoord op hebt. Misschien maak je ze jaren ongerust!
Ik schreef ook naar Peter dat je aardig op weg bent om een drankprobleem te ontwikkelen ! Vanmiddag om 13 uur zaten we in de champagne met aspergekes,......
We moeten ons natuurlijk beginnen voorbereiden voor 7 september hé!!!
kussie zussie

Catherine zei

Allée, ik heb eindelijk de nieuwe Trotter Zweden te pakken! Ik zal hem binnenkort eens binnensteken. Dan kan je ze ginder al waarschuwen dat ook wij er aan komen !
hej da
(dat is tot ziens in't Zweeds)

Soraya Belala zei

Zeg, dat de mensen mij dagelijks willen zat voeren met Champagne is beyond my control ! En wat de Moezel betreft, volgens mij is dat een onschuldig kronkelend riviertje ?