14 jun 2007

Crazy

No we're never gonna survive unless
We are a little
Crazy (Seal)

Ja, we mogen soms eens lachen ook hé, altijd maar dat serieuze gedoe… Diegene die de verschillen NIET vindt mag mij begeleiden naar het ziekenhuis tijdens de volgende chemo !!! Positivo’s komen altijd van pas. Nummer 4 is vrij goed gegaan. Ik was wel moe, maar niet zo erg als vorige keer. En nu zit ik weer in mijn cortisone-roes. Heb al de hele vruchtenopbrengst geplukt in ons tuintje ! Tja, deze keer ben ik de vogels te snel af ! We hebben het op een akkoordje gegooid ! Broederlijk delen en zusterlijk opeten… De laaghangende rijpe kersen zijn voor mij, de hoge voor hen. De frambozen voor mij, de jeneverbessen voor hen. In ruil krijg ik elke dag opnieuw een gratis concert waar ik ongelofelijk van geniet. Hakuna Matata.

4 opmerkingen:

Joke zei

Hey Soraya,

Ik kom regelmatig je blog eens lezen, maar ik weet niet altijd goed wat zeggen. Ik word er soms echt stil van.
Ik heb echt respect voor u, je bent een voorbeeld voor velen! Ik ken niet veel mensen die met zo'n positieve ingesteldheid door het leven gaan zoals jij dat doet! Ik heb daar écht bewondering voor!

Vriendelijke groeten Joke

Sonja zei

Hey Sorke
Heb mee gedaan aan "zoek de 7 verschillen"maar heb er geen 7 gevonden,jammer.Wat ik wel direkt zag is een LACHENDE SORAYA.Je bent gewoon een meester in positieve ingesteldheid,petje af voor jou.
Die afspraak met de vogels is goed gevonden,alle 2 lekkere vruchten maar jij elke dag een gratis concert.Dus jij wint.
Knuffels van Sonja

Sabine Caboor zei

Hey,
Leuk, zo zelf je fruit kunnen plukken.
En er hangt toch altijd teveel aan voor 1 gezin, dus delen met " de natuur" is een leuk compromis !
Allé, toch al voorbij de helft, nog twee te gaan ... Hopelijk zijn die ook beter te verdragen.
En ik kan wel wat verschillen vinden (zoals met fiets/zonder fiets ; met chris/zonder chris ; met Arsène/zonder Arsène enz. ... Maar ik ben toch steeds bereid "transport" en compagnie te voorzien als je naar St. Lucas moet hoor !
Groetjes,
Sabine

Eliane zei

Hellaba,bespeur ik daar iets van de oude Soraya in je laatste tekst,
ik dacht al dat ik het woensdag ook al zag bij het paardrijden!
Doe zo voort!!!!

groetjes Eliane