21 jun 2007

Plane Crash

Fear is a good thing
It teaches us humility
And it can keep us sane (Moe)

Héhé… het gaat vandaag weer wat beter… sinds zondag zijn er 2 dagen voorbijgegleden van het kaliber “om snel weer te vergeten”… Misselijkheid kreeg weer een andere dimensie. Geen wonder, blijkt dat mijn oudste last heeft van een virale infectie in de darmen. En als het regent in Parijs… druppelt het in Brussel. Ik wil maar zeggen dat al wat de kindjes meebrengen van school automatisch overgaat op mij. Immuniteit 0,0.
Dus vandaag niet naar Gent voor controle. De huisarts is hier geweest. We horen het wel. Ik voel me beter dan na chemo 3, dus ik krijg nog gelijk wat even/oneven betreft. Enkel die gespannen buik speelt me nog steeds parten. Volgens de chirurg en oncoloog is de cortisone de boosdoener, volgens de kinesist en de huisarts is het een gevolg van de reconstructie. Ik zit er toch maar mee. Verder heb ik last van dode vingers en mijn nagels voelen aan alsof er iemand met een hamer op getimmerd heeft. Die ijswanten werken dan toch niet zo super ? En ja, chemo zorgt voor geheugenverlies en concentratiestoornissen op lange termijn ! Het staat hier zwart op wit. Ik ben gerustgesteld. Ik word (nog) niet dement. Het is erg hoor. Ik kan mijn computer aanzetten om een mailtje te sturen, en eens hij goed en wel opgestart is ben ik al vergeten wat ik zou doen. Dus bij deze, als ik dingen beloofd heb, herinner mij eraan aub.
O ja, vannacht is een straaljager op ons hof neergestort ! Gelukkig geen gewonden. Er sprongen vreemde mannen uit met geweren in de aanslag… ik denk dat ik eens moet solliciteren in de filmindustrie…

3 opmerkingen:

Sonja zei

Helaba
Gaat het al iets beter,of toch nog(meer) last van een infectie?Je immuniteit zal inderdaad wel op een heel laag pitje staan.Dat van die dode vingers en je nagels is dat normaal?Enja, nog iets over je voorkeur voor oude dingen,slaat dat op alles en wat zegt je ventje daarover,of is Chris de uitzondering die de regel bevestigt?
Knuffel,en voldoende rusten he bezige bij.Sonja

Unknown zei

Ik ga mee solliciteren: kan rescue 911 die mannen aan? Zoniet laten we een horde indianen te paard aandraven...

Hilde zei

ik zorg voor de catering bij de knappe acteurs,....
neen Van Zele, gij zijt daar niet bij!!!