26 jun 2007

Teddy bear

Just wanna be... your teddy bear (den Elvis)

Wat een weertje zeg ! Het kan wel eens leuk zijn, zo ingeduffeld in een regenjas tegen de wind inbeuken (amai, mijnen frak, lastig zulle) maar dan liefst in een ander jaargetijde… OK, ik kan niet tegen de zon en de hitte voor het moment, maar die lieve weergoden moeten nu ook niet overdrijven…
Imani heeft nog altijd last van haar darminfectie : ik dus ook, en Yasirah heeft een lichte keelontsteking : ik dus ook. “Nu vooral niet ziek worden” zegt de oncoloog dan 10 dagen na de chemo, omdat je dan geen weerstand hebt. Alsof ik daar iets aan te zeggen heb ? Ik kom pas buiten voorzien van muts en winterjas… meer kan ik toch niet doen ?
Gisteren vroeg Imani nog maar eens wanneer die nieuwe borst er nu zou uitzien als de echte… ik zei heel eerlijk : misschien wel nooit ? het is toch goed zo ? “Bwa… je lijkt een beetje op... euh... een opgelapte teddybeer !” HAHA !!! Dat vond ik een mooie vergelijking ! Met zo’n een stukje opgenaaid vel… nog net niet geruit… leuk !!! Just let me be your teddy bear !

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ha, we laten het weertje ons humeur niet verpesten hé. Gerrit en Ilona zijn vandaag op schoolreis, ook met hun winterjasjes aan! Wachtebeke en Planckendael worden nu onveilig gemaakt. Maar als gij nie buitenkomt, dan kom ik (ik moet naar Oostburg binnenkort) en dan geef ik die teddybeer een dikke knuffel.Dus tot gauw! Ikke

Anouk zei

Een opgelapte teddybeer, hehe! Maar dan toch wel een specialeken eh ;-) En eentje dat niet uiteenvalt, das ook altijd belangrijk. Oh Sorayaatje, dat dat niet allemaal meer zo mooi is als vroeger, das het minste eh, als gy u maar goed voelt, en als je buik eens een beetje minder pijn doet! Dan zijn we al blij toch eh ?
xxx

Sonja zei

Hey Soraya
DAAR door komt het dus dat je steeds het gevoel oproept om je een dikke knuffel te geven!!!!Een teddybeer is heel waardevol en een opgelapte nog veel meer.
Voor de rest,je goed verzorgen he en op tijd rusten,meer kan je niet doen.
Een dikke knuffel,Sonja

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,

Ja, het blijft altijd "onverwacht" komen wellicht, die rechtstreekse vragen / opmerkingen van de kindjes. Sterk van je, om zo onmiddellijk een rechtstreeks, eerlijk antwoord te geven. Sterk ook van Imani om jou dan zo een eerlijk antwoord te geven wat ze van je borst vindt. Dat sterkt zeker haar vertrouwen om te uiten wat er leeft in haar ! Een gezonde situatie, die openheid !
Niet gemakkelijk als je zo vatbaar bent voor bacteriën en virussen die je weg kruisen. En dan nog zo wisselvallig weer. Je kan niet meer dan je best doen hé. En afstand houden van niet familie-leden met een kwaaltje ... We zullen er zeker rekening mee houden ! Beste groetjes,
Sabine