30 jun 2007

En het werd zomer....

En het werd “grote vakantie”… Aiai, gedaan met de rust ! Gedaan met de dutjes tussendoor…
Ik heb het eens geprobeerd woensdagnamiddag. De eerste keer kwam Yasirah uithuilen want zus had haar (per ongeluk) pijn gedaan. Een kwartiertje later kwam ze doodleuk vertellen dat die chips waar ze van mij NIET mocht van eten helemaal niet zo pikant waren als ik wel beweerde (nvdr : Springles HOT & SPICY). Na nog eens 15 minuutjes kwamen ze vragen of ze naar TV mochten kijken. Ik heb het toen maar opgegeven en ben opgestaan. Maar wees gerust, elkeen die ooit eens heeft laten vallen dat hij of zij gerust eens op de kindjes wilde passen staat in mijn geheugen gegrift, voor als het eens echt nodig is…
Maar het zijn 2 schatten van kindjes ! Beider juffen hebben dit bevestigd op het oudercontact. Ik heb "een dromer en een clown", maar zo lief als ze groot zijn !
Goedkope solden zullen het worden dit jaar. Ik koop geen nieuwe kledij, ik ga ervan uit dat ik ooit weer slanker word en ga nu niet mijn hele garderobe vervangen… Ik moet wel zeggen dat de keuze beperkter wordt met de dag… Straks moet ik nog mijn zwangerschapskledij uit de ouwe doos halen ! Zou ik die dagelijkse Magnum (en deze ik heb het wel degelijk over het ijsje!) toch niet beter schrappen ?

2 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,

Tuurlijk heb je schatten van kinderen ! En ze zijn altijd welkom ! Dit maar ter herinnering, voor het geval wij nog niet op dat lijstje zouden staan !
Tja, dagelijks een Magnum : suiker + vet + chocolade --> niet echt wat een lichaam nodig heeft ! Buiten de psychische voldoening natuurlijk en ja, OK, dat is ook niet onbelangrijk, zolang de "nadelen" niet te "deprimerend" zijn ...
Groetjes, ook aan de rest van de familie !
Sabine

Sonja zei

Hey Sorayaatje
Dat je kinderen schatjes zijn staat als een paal boven water,maar dat kan ook niet anders,jij bent een schat en Chris zal er ook wel voor iets tusen zitten,dus!!!En die magnum die zou ik niet laten hoor.Als dat al niet meer mag.Je zal wel gewicht verliezen na de chemo,en kan dan je schade inhalen wat winkelen betreft.Met kledij kan ik niet helpen,'k ben tenslotte nooit groot geworden, maar met de kindjes wel,dus je weet het he,geef maar een seintje als je rust nodig hebt.
knuffel,Sonja(tje)