9 aug 2007

Internet


Had bij mijn thuiskomst internetproblemen ! Amai ! Byebye sociale contacten... was net of ik afgesloten was van de rest van de wereld...
Ondertussen heb ik mijn terugslag van de reis al een beetje gehad... Zondag voelde ik mij superbest. Maandag, dinsdag en woensdag al veel minder ! Moe dat ik weer was zeg. Vandaag zesde chemo gehad en daarna een uurtje of 3 geslapen. En nu ons Andytje mijn aansluiting heeft hersteld kan mijn geluk niet op natuurlijk.
Wisten jullie trouwens dat de Noorse dames allemaal verdacht veel op elkaar lijken ?

1 opmerking:

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Jaja, nog een keertje.
Mooie foto's !
Is dat echt zo ? Dat ze veel op elkaar lijken ? Echt ?
Je hebt wellicht massa's foto's, die je nu nog moet ordenen en voorzien van commentaar ...
Je bent dus moe aan je chemo gestart ... Zal dus nu niet veel soeps zijn zeker ? Tijdig aan de bel trekken hé ! Maar Chris is misschien nog in verlof vandaag ?
Maandag werken ?
Groetjes, en tot hoors !
Sabine