27 aug 2007

We are the champions...

But it's been no bed of roses
No pleasure cruise -
I consider it a challenge before the whole human race -
And I ain't gonna lose -
We are the champions - my friends
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -

Awel merci ze !!!!!! ik heb hier net weer een avondje beleefd om nooit te vergeten ! Een paar vriendinnen hebben hier voor een verrassingsvrijgezellenparty gezorgd die kan tellen. Ik weet het, heel wat goede vriendinnen waren niet verwittigd, maar dat kan ik de organisatoren niet kwalijk nemen... als dit een voorproefje was voor de trouw (tja, ik trouw dus nog op mijn 38e verjaardag, moet kunnen!) dan weet ik het niet goed... Graag wil ik via deze weg iedereen bedanken die er vandaag was, en in het byzonder ons Ricje ! En dat we morgen in het ziekenhuis misschien niet helemaal nuchter zullen zijn, dat nemen we er wel bij, hihi !

4 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Hey soraya,
Fijn hé, zo een leuke verrassing !
En inderdaad, het is altijd een "risico" om iets te organiseren ! Niet iedere vriendin kent elke vriendin van jou. En men heeft ook niet altijd alle coördinaten om ze te contacteren. Maar toch moedig van Hilde en Kathleen en fijn dat ze zo een feestje organiseerden voor jou ! Als de risico's je afschrikken dan kan je ook nooit de fijne dingen beleven. De eventuele "min-puntjes" die nemen we er daar dan maar bij hé !
Op het trouwfeest is dus "sfeer" gegarandeerd !
Fijn om even de "blog-personages" te vereenzelvigen met een "gezicht" !
Hopelijk vallen de onderzoeken wat mee (was je echt wel nuchter deze morgen ???). We kijken alvast uit naar 5 september.
Beste groetjes,
Sabine

Sonja zei

Hey Soraya
Feesten kan je niet laten he,verwacht of onverwacht,moe of niet ,je geniet met volle teugen,'t was leuk om je bezig te zien en te horen.Hopelijk hebben we je niet al teveel vemoeid.
Sonja

Unknown zei

Valse noten? NEE, die hebben we niet gehoord. Zaaaalig om nog es zo te zingen. Genoten van de muziek, het gezelschap,... Ja,dat belooft voor volgende week. Ik tel al af! Tot dan!

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Volgende week wordt een spannende week hé.
Kindjes vanaf maandag terug naar school. Woensdag de resultaten van het onderzoek. Vrijdag "dé trouwdag".
Deze week nog even genieten dus van je kindjes thuis, de rust (?), en wat zon hopelijk, ...
Groetjes,
Sabine