18 dec 2007

A head, a head ! My kingdom for a new head…


Mijn hoofd ! Is er iemand die wil ruilen ? Ik zal niet kieskeurig zijn, beloofd. Toeoeoeoeoeoe ??? Het mijne lijkt hard op dat van Seal, zowel van kleur als van textuur. Maar dat is een hele lieve mens (vraag maar aan Heidi) dus ik kan me wel slechtere vergelijkingen inbeelden. Sinds kort ben ik ook al geen baas meer op eigen blog. Ik publiceer deze foto onder tamelijk zware dwang… Je raadt wel van wie zeker ? Juist, Hilde… (Nu ik het zo zie, qua letters scheelt het eigenlijk weinig met onze beruchte snorremans uit de vorig eeuw…) Op de foto een mislukte poging om van mij een kerstman te maken zonder muts. Dit was met Flammazine (over datum), we hebben het later ook geprobeerd met een nieuwe tube, met after sun, met Nivea, met van alles en nog wat, tevergeefs. Ik kan nergens soelaas vinden, behalve onder de douche. Ook mijn oorschelpen zijn tot bloedens toe verbrand en zelfs mijn gehoorgang ligt me te pesten. Jaja, geduld is een schone deugd. Alleen stond ik niet vooraan toen deze werd uitgedeeld. Maar we zijn alweer december, dus wat heb ik nu te klagen ? De vakantie lonkt. Met daarna onvermijdelijk de nieuwe start van 5FU. Maar we gaan er nog even niet aan denken nu.

7 opmerkingen:

Sonja zei

Hey Sorke
Weet niet goed wat te zeggen,'tzal nu wel vlug(allee hopelijk toch)beter gaan nu de bestralingen achter de rug zijn,maar dat is zo gevoelloos vind ik,hoe lang zal het duren voor je hoofd geneest van de besralingen?Er zal niets anders opzitten dan geduld te hebben.Je zegt dat je niet vooraan stond toen geduld werd uitgedeeld, maar meiske toch ik ken niemand met meer geduld en optimisme dan jou,zoals jij alles ondergaat en doorstaat!!!!Nog even doorbijten en dan 2 weken vakantie,hmm aangenaam weertje,niet te warm,niet te koud,mooie omgeving,lekker eten en vooral SAMEN ZIJN,zonder gehaast,geen school,geen ziekenhuis,geen werk.Dus energie opdoen voor 2008.Tja,spreekt mij ook wel aan.Maar als er iemand is die het verdient heeft zijn jullie het wel.2007 was echt wel een jaar waarin jullie van alles meegemaakt hebben,veel pijn,verdriet ,zorgen,maar gelukkig ook veel mooie en intense momenten.En voor ik het(weeral) vergeet,'t zijn echt heel mooie fotos bij 't perspektiefken.
Een voorzichtige knuffel,Sonja

Hilde zei

ela belalatjen, dat van die zware dwang is niet waar zulle!En mij vergelijken met Adolfken,.......mijn wraak zal weer zoet zijn, geloof me,...
Tmoet gezegd, als ik uw hoofdeken aan het insmeren was gloeide het, echt waar!!!Als dat monstertje er nu nog niet vandoor is weet ik het ook niet meer hoor! We blijven duimen!!!

Eliane zei

Hallo Sorretje, hierbij zenden we een fotootje( dat je nog niet tezien kreeg) van jou zoals we denken dat je er met twee weken wel terug zult uitzien, bruin van het Spaanse zonnetje en relext van enige glaasjes Cava en het nuttigen van citrusvruchten allerhande( laat er ook nog enkele aan de bomen hangen he!) en de nabijheid van Chris en de kindjes.
Wij wensen je alvast een leuk eindejaar en een prettige deugdoende vakantie

Eliane en julien

ingrid zei

Sommigen zeggen
er zijn geen slechte dagen
in deze 365 dagen
Er zijn alleen maar dagen
waarop we minder kunnen dragen
Laat mij je dan wensen
dat er tussen al die mensen
die je het allerbeste wensen
wel altijd iemand is
die je dan zal vragen
of hij die last mee mag dragen.


Eigenlijk vind ik dit een mooie tekst en ik weet dat er veel mensen om je heen zijn, die je willen helpen om je lasdt te dragen...gelukkig maar....maar ik zou meer willen kunnen doen.
Konden we nu maar eens ieder om beurt maar één dag al je pijn en ongemak overnemen. Enfin, ik hoop dat het de volgende dagen een beetje beter gaat en met een vakantie in het vooruitzicht met de mensen om je heen die je graag hebt hoop ik dat het genieten wordt.
Prettig eindejaar en vooral een deugddoende vakantie.
Ingrid en Paul

paddy zei

Despite the picture and heartbreaking story, I will still call you Super(wo)man!
Kryptonite, yeah!

Anoniem zei

Hey, hallo Soraya

Gemakkelijk is anders hé, maar geef de moed niet op!! Nog 2 keer(proberen) slapen en dan lonkt "spanje". 2 weken geen gebibber, geen gekleum, geen koude rillingen meer. Efkes heeeeel veeeeel genieten van de vrijheid, van de warmte en vooral van elkaar.
Kerst vieren met een goeie Sangria ipv Gluhwein...
We wensen jou en je gezinnetje dan ook heel fijne kerstdagen en voor het nieuwe jaar...
wensen we jullie,
voor iedere dag in 2008,
een vrolijke lach,
een arm om je schouder,
een duim in de lucht,
een knipoog die het doet,
eentje dat zegt" het ga jullie goed"
We wensen jullie vooral,
de moed om door te zetten,
de kracht om verder te gaan,
de sterkte om vol te houden
en heel veel levensvreugde
om samen met Chris en de kids
nog heeeeeel gelukkig te zijn!!!!!

Een heel fijne kerst
en alle goeds voor het nieuwe jaar.
En dit voor iedereen die dit leest.
Groetjes
Martine

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Trop is teveel hé, maar ja, en dan, als er geen keuze is, dan moet een mens “trop” ook doorstaan nietwaar.
Eéntonig is het alvast niet. Iedere keer andere belevenissen, en iedere keer andere pijnen.
Wat “een geluk” dat het in het verre Spanje niet te warm is .
Je arme hoofd wordt zo toch gespaard. En milde temperatuur, niet te koud, niet te warm.
Gelukkig de mogelijkheid ook om te douchen, te zwemmen.
RUST, samen met je gezin. Welverdiend.
Goed hoor Hilde, een lichte stimulans mag wel ! Mooi contrast tussen de twee foto’s trouwens. Amai !
Hopelijk kan je nog wat rusten ook voor jullie vertrekken.
Lukt het nog een beetje om je dag/nacht ritme te behouden ? Zonder dat het opvalt verschuiven die rust momenten en kan je ’s nachts de slaap niet meer vatten. Gevolg moe. Gevolg overdag rusten. Enz. …
Ik wens jullie echt vanuit het aller aller aller diepste van mijn hart een mooi verlof toe, met een aangenaam eindejaar, en een fittere start van het nieuwe jaar. Hopelijk kan je / kunnen jullie werkelijk “herbronnen” om met vernieuwde energie verder te gaan.
Trek tijdig aan de bel hé mocht er nog iets zijn ! Bepaalde inkopen ? Iets anders ?
Warme groeten,
Sabine en co