20 dec 2007

When I was younger,


so much younger than today,
I never needed anybody's help in any way.
But now these days are gone, I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind and opened up the doors. (Beatles)

Een kankervriendinnetje zei eens tegen mij dat ze veel in haar oude foto’s grasduinde en dan moest wenen om de jonge gezonde “ik” die was vervlogen. Als ik naar oude foto’s kijk zie ik enkel gelukkige momenten, in de zon, op vakantie, met vrienden, op feestjes… (deze foto behoort alweer tot een ver verleden, zonder verbrand voorhoofd en met haar)
En zo zal ik ook terugblikken op 2007. Het jaar van Noorwegen, ons huwelijk, Dublin, bloemen en kaartjes, troostende woorden, helpende handen, warme harten, dikke vrienden… Ik heb jullie leren kennen in een extreme situatie en ik ben jullie dankbaar voor de hartverwarmende steun die ik aan jullie heb gehad en waar ik nog steeds kan op rekenen. It keeps me going.
Via deze weg wil ik jullie dan ook uit het allerdiepste van mijn hart en ziel een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen met heel veel mooie momenten die de mindere (die er toch zullen zijn, realist als ik ben) van de kaart vegen.
Feliz Año Nuevo!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

En vanaf morgen zonneënergie opdoen!!! (neem nog wat accu's mee) Geniet van jullie welverdiende vakantie, maak er een gezellig eindejaar van!
Tot volgend jaar hé!

Flavietje

Hilde zei

Voila zie, het is al zo ver, morgen op het vliegtuig en zijle weg!!! Gelukkig hebben we vandaag (na een veeeeeeeeel te lang verblijf in het ziekenhuis) toch nog veel plezier gehad en kunnen we er weer tegen tot na de vakantie,...
Ik maak me over 1 ding zorgen,....je hebt nogal veel de nadruk gelegd op het feit dat je de pijn zult 'verdrinken',...Sangria e.d.Zie dat je terug afgekikt bent tegen het einde van de vakantie hé!!!!!!!
Veel plezier en ja, wat ons flavietje zegt, neem wat accu's mee, steek ze in Chris zijn vallies en zeg, als hij vraagt waarom die valies zo zwaar weegt, je veel verzorgingsproducten en zo meehebt, hihihi
toedeloe, wijle ook weg

Unknown zei

Geniet met volle teugen! Vergeet u crèmeke niet hé. Dikke zoen en knuffel voor jullie allen, ikke

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Geniet van jullie vakantie !
Zalig, zo de motoren krachtig voelen optrekken, de lucht in, naar warmere oorden ! En dit samen met uw allerdierbaarsten. Daar kan niets tegenop hé.
Ik kan niet meer zeggen dan : geniet ervan. Ik hoop dat de pijn snel wegebt, dat je daar goed slaapt, kunt genieten van wat zon, het gezelschap. RUST.
Toedeloe !!!
Sabine

Sonja zei

Dag vakantiegangers
Geniet ervan,jullie hebben het verdient
Een goed einde jaar en een goed begin van 2008,en met de Spaanse zon en in het bijzonder de goede, liefdevolle zorgen van uw ventje en kindjes zal dat zeker lukken.
Knuffel,de thuisblijvers,
Marnix en Sonja

paddy zei

Dearest Soraya and family,
here are the lyrics of some of my (drunken) fellow countrymen. I don't know if you're going to Almeria, but then again there will surely be fiesta! Enjoy your stay and sing along!

Fiesta! (The Pogues)

I am francisco vasquez garcia
I am welcome to almeria
We have sin gas and con leche
We have fiesta and feria
We have the song of the cochona
We have brandy and half corona
And leonardo and his accordione
And kalamari and macaroni

Come all you rambling boys of pleasure
And ladies of easy leisure
We must say adios! until we see
Almeria once again

Sabine Caboor zei

Hela,
Tja, hmhm, verslaving zeker. Ik dacht, ik kijk toch nog een keertje. Jullie zitten wel in het zonnige Zuiden nu, maar er kan altijd een reactie bijkomen nietwaar ? Niet dus ....
Welkom terug in het koude België als jullie dit lezen !
Groetjes,
Sabine

Sabine Caboor zei

Tja, ik kon het al weer niet laten ...
Hmhm ... geen nieuws ...
Hopelijk ginder ver een aangenaam lenteweertje (of zomerweertje) !
Groetjes,
Sabine

ingrid zei

Ja Sabine, Ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die af en toe eens kijkt of er geen nieuwe reacties of ander nieuws is. Stom hé wat zo'n blog doet met een mens. We missen ze al.
laat ze ginder maar lekker genieten van elkaar...van zon????...van zee...van een glaasje...van de compagnie...etc....
Prettig eindejaar aan iedereen .
We wachten vol verwachting op nieuws.
Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Het kost zo weinig, het betekent zo veel...
Een knipoog, een glimlach, een schouderklopje of een warm gebaar.
Gewoon een beetje goed zijn voor elkaar!
Vriendschap, liefde en vertrouwen...
Laat ons daar het nieuwe jaar op bouwen!

Heel veel goed nieuws gewenst in 2008!
Katrien, Tine en familie