4 dec 2007

I go to sleep, sleep

And imagine that youre there with me
I go to sleep, sleep
And imagine that youre there with me (pretenders)

Ze heeft misschien wel gespeeld op de Lotto, maar zeker niet gewonnen, ons kinesistje. Ze was daar nog vandaag. Maar al veel vriendelijker hoor. Tja, onbekend is onbemind hé ? Daarbij, ik moet wat milder zijn voor onze werkende medemens. Zij hebben te lijden onder stress, onderbemanning, hoge werkdruk en wat nog allemaal. Ik had kindershampoo bij. Heb die heel zachtjes ingemasseerd, want mijn hoofdhuid wordt al heel dun en gevoelig. En ik durfde mijn ogen niet te sluiten onder de douche. Ik werd een beetje duizelig, stel je voor dat ik van mijn stokje zou gaan in een douche voor het personeel waar niemand ooit nog komt. Ik zou wel moeten wachten tot mijn vriendin de kinestiste zich zou afvragen waar ik toch blijf met de sleutel…
Ik heb ondertussen alle vitamines en mineralen ontvangen. En de facturen ook. Ik had beter eerst eens geïnformeerd naar de prijs… Ik sta hier thuis met een fortuin van 700 euro aan pilletjes !!! Ik mag er niet aan denken wat voor nuttigs ik allemaal kan doen met 700 euro ! In totaal moet ik zo'n 31 capsules en pilletjes innemen. Laat ons hopen dat het helpt. Ik heb er anders nog niet veel van ondervonden. Ben goed verkouden en heb last van maag en darmen. Gisteren kon ik me maar niet verwarmen. Ik rilde en trilde op mijn benen. Ik leek wel een junkie die verplicht aan het afkicken is. Ik had bijna de sauna in Bassevelde gereserveerd om er met Cathérine haar skipak in te gaan zitten voor minstens 2,5 uur, zo erg was het. Echt waar, hadden we een open haard, ik was er zeker gaan in zitten. Ben dan maar om 19u gaan slapen. Na de wissel van de fles ben ik opnieuw in bed gekropen vanmiddag. Niet normaal. En nu net zag Imani dat mijn buisje vol bloed zit. Ik heb naar de oncologe van wacht gebeld en die vroeg om naar de spoedafdeling te komen. Daar heb ik nu echt geen zin in. Ik moet daar morgen toch weer zijn. Maar het is natuurlijk geen goed teken, het medicijn loopt niet en ik riskeer een verstopping van mijn poortje. Hopelijk lukt het morgen nog…

10 opmerkingen:

Anita zei

Hallo,
Ik stuur je met deze veel positieve energie en hoop dat het helpt om je vandaag beter zult voelen.

paddy zei

And if I stop
And talk with you awhile
I'm overwhelmed by the scale
Of everything you feel
The lonely inner state emergency

I want to feel
Until my heart can take no more
And there's nothing in this world I wouldn't give

I want to break
The indifference of the days
I want a conscience that will keep me wide awake

Anoniem zei

Hou moed, vanavond breng ik nog m'n skihemdjes (on-ge-loooooofe-lijk sexy hm hm MAAR warm dat die zijn!!!) Hopelijk helpen die een beetje de kou uit je lijf te verdrijven, 1 maal op temperatuur voel je je sowieso beter. Je kan je energie dan voor andere dingen gebruiken! Alvast veel warmte van hietuit!

Flavietje

(ik vergeet steeds m'n wachtwoord :-( ,blond zijn zeker??? dus vandaar weer eens anononiem :-)

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Hmhm, dat klinkt niet zo goed !
Hopelijk geen verstopping !
Een volgende keer bel je maar hé om jou te voeren naar de spoed ! Toch best als ze direct kunnen ingrijpen bij zulke zaken. En wij zijn er om op die "moeilijke" momenten te helpen ! Niet vergeten !
Imani zal bezorgd geweest zijn om dat bloed in dat buisje !
Hopelijk waren de rillingen van tijdelijke aard ? 't Is ook "geen weer" hé, met die wind, overal wat tocht. Warm bad, skihemdjes, ...
Beste groetjes,
Sabine

ingrid zei

En ik heb nog een extra warme lange onderbroek liggen en een dikke overall uit Canada en een dikke bivakmuts met alleen de ogen vrij, die Paul eens meegebracht heeft voor mij toen hij jaren terug in canada op reis was ( want ik kan ook niet tegen de kou )
Kan je misschien bij je volgend bezoekje aan t ziekenhuis aandoen.
Je kan dan nog eens bekijks hebben, eerst met rijlaarzen, daarna met dikke winteruitrusting.
Hopelijk zit je poortje niet echt verstopt, dat moeten ze dan waarschijnlijk opnieuw steken.
Zo lief dat Imani zo bezorgd is.
Veel warmte toegezonden
>Ingrid

Sabine Caboor zei

Tja,
Misschien moet ik het ook meer zo zien : dat het lief is dat Imani zo bezorgd is.
Ik zie alles blijkbaar veel "zwaarder" en bij mij doet het eerder "hartepijn" als ik zie hoe bezorgd en bang de kindjes zijn.
Wel een goed idee geweest om Imani de "Imani-knuffel" te laten brengen door Sinterklaas. Ze voelt zich daar blijkbaar wel veiliger bij !
Groetjes,
Sabine

Anoniem zei

Hey Soraya,

Ik hoop dat het vandaag veel beter gaat. Geef de hoop niet op, wij zijn er om je te helpen, je te steunen, je te vertroetelen, je bij te staan in deze moeilijke tijd. Ook al zeggen we het niet altijd, je zit altijd in ons hart.
Dat telt ook voor Chris en de kids.
Imani en Yasirah liggen me heel nauw aan het hart. Als we iets kunnen doen om voor hen het leed te verzachten, met heeeel veeeel plezier zulle.
Hou moed,... en de kracht, wel die sturen wij je van hieruit door.
Geniet van alle kleine dingen rondom je,
Geniet vandaag en wacht niet tot morgen.......
want morgen...
kan vandaag al niet meer zijn
Morgen....
wie zegt dat de zon dan schijnt
Morgen...
't is vaak even snel gezegd
Morgen...
zo dichtbij, maar soms zo ver weg

Dus pluk vandaag de dag,
leef en geniet
want zelfs de kleinste lach,
wint van verdriet
de tijd die zal het leren....
't is het verleden wat jij achterliet
Dus maak van elke dag een nieuw begin
en stap met frisse moed, het leven in
maar blijf toch altijd dromen
Dan krijgt ook morgen nog wat zin.

Kort gezegd,

GENIET VANDAAG?
WACHT NIET TOT MORGEN

Zoals jij ook zegt, ''CARPE DIEM''

Vele hartelijke groeten
en tot gauw xxx

Soraya Belala zei

dag lieve schatten allemaal ! Door jullie berichtjes alleen al krijg ik het warm ! En ja hoor, Imani had 'maar' 24/30 op haar dictee zei ze omdat ze enkel aan het buisje vol bloed moest denken... En Yasirah, die vraagt hoeveel keer het nog slapen is voor de Sint opnieuw komt ? Om de rest van haar gewenste speelgoed te krijgen...

Sabine Caboor zei

Hela,
Ze doen het zo goed, de schatten !
Als ze ook maar een klein beetje van hun moeder hebben hé, dan gaan ze steeds vooruit, door weer en wind !!!
Tjonge tjonge, ik kan nog zoooooooveel leren !
Groetjes,
Sabine

Soraya Belala zei

Flavietjen,
ook naïef van jou om te denken dat ik mijn uit zijn voegen getreden lichaam in jouw minuscule hemdjes gewurmd krijg... Maar het was het gebaar dat telde he !