1 sep 2007

Mooie dagen !

O mooie dagen
Ik hou zo van die mooie dagen…

Godsie nonde ! Mijn chemobrein ziet af. Ik die eigenlijk maar 1 ding tegelijk meer kan moet nu verschillende dingen organiseren en rondkrijgen, dit wordt een ramp. Ten eerste, die trouw natuurlijk. Naïef als ik ben dacht ik : een verjaardagsfeest of een trouwfeest, veel verschil maakt dat niet uit… WEL DUS ! amai, wat daar allemaal komt bij kijken… En dit is echt niet aan mij besteed, al dat gedoe. Ik zou er opperbest moeten uitzien, maar dat zal nu eenmaal niet lukken. Jullie krijgen mij gewoon te zien zoals ik ben. Punt. Dus verwacht jullie niet aan een prinsessen(k)leed of een toverspektakel ! Gewoon een leuk feest, niet noodzakelijk DE mooiste dag van mijn leven (ik heb er al zoveel gehad, mooie dagen). Dan de wedstrijden met de paarden. Ik rijd ondertussen met 2 brave paardjes en natuurlijk moet er ook geoefend en getoiletteerd worden ! Dan staan ook het pony- en ruitertornooi op het programma voor 9/9 en 16/9 waarbij ik mij geëngageerd heb voor de versiering van het terrein en de tent. Trouwens op 14/9 is er in de tent in de Vrombautstraat (Eeklo) een lekker eetfestijn, waarvoor ik nog kaarten moet verkopen. Wie interesse heeft kan terecht op sorayabelala@hotmail.com ! Dan is er natuurlijk ook nog het begin van het schooljaar, het bezoek van mijn Noorse collega, de resultaten van de testen in het ziekenhuis… het voordeel is dat ik niet veel tijd heb om aan kanker te denken ! Het nadeel is dat ik misschien wel iets zal vergeten (de trouwringen of zo…) maar dat vergeven jullie mij wel hé…

4 opmerkingen:

Unknown zei

Goh, ge zijt toch ne kadet zulle. Ik kan niet anders dan effekes lachen, 't is zo herkenbaar! Alléé, ge weet het, ik heb het al veel gezegd: bel maar als ik moet bijspringen woensdag, donderdag of vrijdag! Zo een krabbelbriefke om toch maar nie teveel te vergeten, da kan ook helpen.
Verlies u briefke dan nie, hé.
Ikke

Siska zei

hallo Soraya,

Na ons gesprekje in Lochristi is je positieve kracht me bijgebleven.
Toen ik zondag in Sijsele zag dat je gewonnen had, vond ik dat ik je van hier uit toch even proficiat moest wensen. Nu ik op je weblog kom, zie ik dat je deze dagen wel heel veel werk hebt! Alvast proficiat en..... geniet ervan!!!
Siska Vandecasteele, LRV Westkapelle

Sonja zei

Hey bezige bij
Jij wilt ook alles zelf doen en overal bij zijn,zoals je zegt ..versieren,organizeren,paarden rijden en nog zoveel meer,tja dan zit de kans er in dat je iets vergeet.Maar t zou toch spijtig zijn moest je de trouwringen vergeten,mischien kan je ze het best nu al in Chris zijn broekzak steken want in je handtas is geen goed idee(remember 's Hertogenbos 2006,voor degene die er niet bijwaren,we hebben toen wel heeeel lang naar belalaatje haar autosleutels gezocht die uiteindelijk toch in haar handtas bleken te zitten).
We hopen echt(en willen zo graag veel meer doen dan alleen maar hopen maar dat kunnen we niet)dat de resultaten van de testen goed zijn zodat jij en Chris tenvolle en zonder zorgen van jullie trouwdag kunnen genieten.En niet vergeten om te bellen als ik met iets kan helpen he.
Knuffel,Sonja

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Laat je op tijd helpen hé ! Spreek tijdig je vriendenkring aan. Want die is reuzegroot. En vele handen maken licht werk !!!
En we duimen voor morgen uiteraard ! We kunnen alleen maar wachten, en hopen.
En probeer te slapen ... heb je slaappilletjes in huis ? Die zouden misschien van pas komen, om toch een keertje te kunnen doorslapen.
Heel heel heel heel heel veel sterkte ! Ik hou je blog alvast in de gaten morgennamiddag ...
Beste groetjes,
En welgemeend : slaapwel ...
Sabine