7 jan 2008

voor Hilde


die niet wil geloven dat het daar warmer was dan in Knokke...

2 opmerkingen:

Hilde zei

ela belalatjen, ik heb nooit beweerd dat ik het niet geloof, ik was enkel zeer jaloers op de temperatuur. Bij ons in Knokke was het ook mooi weer, alleen enkele graden minder,....
Jammer dat ik deze middag geen fototoestel meehad, ik moet eigenlijk voorzienig zijn als we op stap zijn, dan kan ik ook eens bezwarend materiaal op uw blog zetten, bvb, op een middeleeuwse hometrainer, of hoe uw lange vingers mijn offerblok openbreken,...
Wat zijn we toch weer blij dat we elkaar ,na twee weken missen, weer kunnen plagen hé!!!

Sabine Caboor zei

Ja Hilde, aub, neem in het vervolg uw fototoestel mee.
Of koop een gsm waar je ook foto's mee kunt trekken, dat heb je altijd de gelegenheid om foto's te trekken !!!
Zulke avonturen altijd ! Dat moet eens "in beeld" komen !!!
Sabine