9 feb 2008

But if this ever changin

in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die
Live and let die (Guns N’ Roses)

In Brussel hebben ze ook niks dat me zou kunnen helpen. Tant pis. Mijn oncoloog zou mijn long willen bestralen om de druk op mijn hart en luchtpijp kleiner te maken. Ik ben in ieder geval nog niet klaar voor alweer een bestralingssessie. Ik wil nog even bekomen eerst. Ik heb mezelf beloofd om niet meer te zagen of klagen, zeuren of neuten. Ik ga gewoon genieten met mijn verstand op nul. Genieten van de lente straks, van een lastminute honeymoon met Chris misschien nog wel ? Ik heb die nieuwe zonnige periode (die ik "Soraya’s lente" doop) gisteren geïnaugureerd met een feestje ! Toegegeven, na het eten en voordat DJ Willy uit de bol ging hebben we het pand verlaten, maar ik was er toch bij !!! En ik heb me goed geamuseerd ! Toen ik wat draaiingen kreeg moest ik even zwijgen en luisteren naar de anderen, dat wel. Dat was het zwaarste moment van de avond, haha. En ja, sommige mensen hebben kunnen zien dat ik een minuscuul klein pruikske heb aangeschaft. Tja, mijn haar wil echt niet meer groeien, en ik kan niet wennen aan de koude ! Ik weet niet hoe kale mannen dat kunnen zo zonder muts buiten, brrrrr. Heel misschien publiceer ik wel een fotootje van “ik en mijn pruik”. Heel erg misschien…

4 opmerkingen:

Hilde zei

Miniscuul pruikje!!!!!!!Manman, je zou het moeten zien, ik wil het niet verklappen maar miss belala is er een echte diva mee!!!!!
En ja hoor, de medicatie verlaat langzaamaan het lichaam waardoor je weer stilletjesaan de oude wordt. Wat doet dat deugd jong, in tegenstelling tot vorige week!!!!!!!
Ik ga ook niet verklappen wat we deze middag gedaan hebben, allebei man-en kinderloos, mannekes, wat hebben we weer gelachen!Waarschijnlijk verschijnt er binnenkort een foto van 'de Van Zelekes' laatste aanwinst,...)Ik ben reuzeblij dat de 'sorayalente 'ingetreden is, op naar de zomer!!!!!
Geniet van uw avondje met het ventje,.....

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Wel, ja, ik kreeg ooit een sms dat Soraya een nieuw "hondje" had. Ik benieuwd tot en met ging kijken : komt me daarn nen kolos van nen Deense Dog af !
Dus ik ben ook benieuwd naar dat "miniscuul" pruikje !!! Foto publiceren ! Jaja !! A.s.a.p. !!
Wel ja, wat we ook doen of denken ... wat komt dat komt ... que sera sera ... Dus het is wel een goed idee om zoveel mogelijk het verstand op nul te zetten. Bij den enen gaat dat al wat rapper dan bij den anderen hé, hihi ...
Je maakt ons benieuwd Hilde over wat jullie deden ! Verslag en foto's ??
Aanwinst ??????????????????? Iets met een "je" erachter ???????
Ik ben benieuwd ! Ik zal beter enkele dagen wachten voor ik langskom : Simon en nu ook ik : verkoudheid + hoesten. Woensdag op controle met Simon. Wellicht nog een ganse week thuis nu na het weekend. Misschien zal het dus voor de week daarna zijn ! Ik ben razend benieuwd !
Groetjes,
Sabine

marijke zei

Hei Soraya
Gemerkt dat vandaag het warmterecord van de warmste 9 februari vandaag verbroken is?
Wel dat kwam omdat ik vandaag de ZA-zon meegebracht heb in mijn bagage (nu snap ik eindelijk hoe het kwam dat ik zoveel bagage had).
Dus je kan toch niet zeggen dat wij niet voor de lente gezorgd hebben.

Baie, baie groet

Sonja zei

Hey Soraya
Ben blij voor jou dat je kan genieten van je lente,doet wel deugd zeker na een verzopen mini vakantie?Ben benieuwt naar je nieuwe aanwinst.
Zorg goed voor je zelf en weet dat je altijd kan en mag zeggen hoe jij je voeld,zeker in je mindere dagen.Jij klagen en zagen,zeuren of neuten???
Knuffel en tot gauw,Sonja