10 feb 2008

Louis, Louis, Louis, Louis


Ahaa-ahaa-ahaa
Do ya, do ya, do ya, do ya
Ahaa-ahaa-ahaa
Know what ya doing, doing to me? (oorspronkelijk Ruby van de Kaiser Chiefs)

Enkele bevoorrechten waren al getuige van mijn transformatie... Maar helaas is er nog geen beeldmateriaal voorhanden... Van de nieuwe aanwinst daarentegen wel. Ik moet er wel aan toevoegen dat de fotografe van dienst dringend nood had aan een taartje of een wafel met slagroom, want dit is de enige min of meer geslaagde foto van de hele reeks... Tja, het moest ervan komen. Na Tito en Ramses : Louis. Ondanks mijn omzwervingen via andere rassen kan ik het toch nog het beste vinden met dit schoothondje... Al flink uit de kluiten gewassen om nog maar net zijn eerste verjaardag gevierd te hebben.

13 opmerkingen:

anouk zei

Tis een prachtige, vrolijke hond!!!
En uw pruikje misstaat u niet ze!!
Alleen was het effe verschieten :-)

Vele groetjes

Sonja zei

ja zeg,van een schoothondje gesproken,en ik maar zitten rekenen want 'k dacht dat het een nakomeling was van den gerard.Belalatje toch,is hij een beetje rustig?
Sonja

Elly S zei

Prachtige hond! En ik dacht dat onze Figo, een Rhodesian Ridgeback groot was, amai.
Ik zie dat je net als ik heerlijk genoten hebt van het zonnetje in het weekend. Een beetje vitamientjes bijtanken!

Unknown zei

Oh Sorayatje, hij ziet er prachtig uit !!! Ben benieuwd om hem in levende lijve te zien. Ons gasten zullen weer achteruit deinzen. Hahahaaa. Allé, ik misschien ook. Hahaa.

Sabine Caboor zei

Jaja ! Het moest er van komen hé.
Prachtige hond ziet het er uit. Jammer dat hij wegkijkt. Maar toch "voel" ik met die foto dat het een lieverdje is. Laat hij de katjes een beetje gerust ? Die hadden al afgezien hé, de laatste tijd.
Wellicht zal het zo geen wegloper zijn hé. Tenzij hij zijn "mannelijkheid" volgt als hij teefjes ruikt in de buurt ...
Ik ga in elk geval al op zoek naar mijnen "klikker" !! :-) Wat denk je ?
Ik wil wel dat je me opwacht als ik kom hoor ... anders durf ik misschien mijn auto niet uit ... zo nen groten ! Als ik mijn venster opdraai kijkt hij gewoon binnen !!!
Je zal er zoveel aan hebben, aan den Louis !
Groetjes,
Sabine

anja zei

Hond? Waar hond?
Is da gene olifant (een kleintje dan wel) op diene foto?

Hilde zei

Mevrouw Van Zele,
de fotografe van dienst had gewoon zin in een welverdiend koffietje ( die ze niet kon krijgen wegens een '...' die een deel van de espressomachine weggedaan heeft), na een avontuurvolle rit om Louigie op te halen, meer niet. Dat hij met zijn hoofd wegdraait is omdat er in de stallen vanalle lawaai was waar hij steeds wou naar kijken en het dus niet makkelijk was zijn hoofdje op de foto te krijgen,...
St,...v... d...

paddy zei

Lekker dier!
De hond lijkt me ook wel leuk.
Paddy

Sofie zei

Hi, dag lieve Soraya!

Knappe foto... maar euh... ondanks dat je hond(je) er lief, mooi en vooral grOOt uitziet, zou ik me er toch niet durven aan wagen om dichtbij te komen.

Ik ben blij dat je genoten hebt van het mooie weertje...
Ik hoop dat je de mooiste en warmste zonnestraaltjes opgevangen hebt en dat je er kracht kunt uitputten op mindere momenten... Als dat niet zo is, dan laat je het maar weten. Dan zal ik eens een kille oproep doen aan de zon en vragen of ze eens wat extra wil schijnen en warmte geven, voor jou...

Enne... publiceer maar 'ns een fotoke van jou met je pruik op e...
Ik (en vele anderen!) zijn super benieuwd!
Bij gelegenheid stuur ik jou wel eens eentje door van mij.

Super veel liefs en ... niet te vergeten: een hartverwarmende welgemeende knuffel!!!

micheline zei

Helabattjes
Proficiat mee Louis ,als je nog eens komtbreng hem dan maar mee hij kan dan eens met mijnen hond spelen haha.Tot later eens dada.

Anoniem zei

Hallo,

Allé, weer een trouwe viervoeter erbij. Je zal er vast en zeker veel vriendschap van krijgen..
Zorg maar dat Chris niet jaloers wordt hé op al jou schoothondjes
hihi
Enne.....waarom hij niet durft te kijken...
Volgens mij had jou persoonlijke fotografe, even je pruik opgezet, maar durft ze het niet te zeggen.
en zit Louikes met binnenpretjes.
Of had ze gezegd van "kijken naar het vogeltje" en heeft hij het dan maar letterlijk opgepakt, en naar die vogel in de boom zitten kijken...grapje...
Ben vooral blij voor je en ook dat je genoten hebt van de eerste zonnestralen...Laat er nog maar veel volgen...
Groetjes
martine

Anoniem zei

Hey Soraya,

proficiat met uw nieuwe aanwinst zenne... K wou dak ook weer een beestje had (mag kleiner)want sinds mijne felix gestorven is in dec. vind ik het maar niks zonder dier in huis. Enfin we zien wel..
T was zalig hé het weertje de voorbije dagen.. Wij hebben ook genoten. Allé t beste en laat uw nieuw koppeke nu maar gauw eens zien, want ik ben echt benieuwd.

Groetjes,
Catje

Maria M zei

Veel liefs gewenst ,en Thailand onbeschrijflijk mooi!