14 feb 2008

Happy Valentine !

Aan alle geliefden in deze wereld, pak elkaar es goed vast en straal jullie warmte in het rond (want mijn zonneke speelt weer verstoppertje, brrr). Ik heb na mijn up-weekend tamelijk moeten recupereren, maar het begint alweer te gaan. Ik was die temperatuurtjes al flink gewoon aan het worden hoor. Ik ga seffes een reiske boeken, als compensatie voor deze bittere koude hier. Naar Thailand. Mijn broer zegt al een tijdje dat ik daar zeker eens naar toe moet. En dat is dan mijn valentijnscadeautje voor mijn ventje... Een dag of 12... dient tevens als honeymoon. Moet kunnen hé ? Wat er verder met mij zal gebeuren weet ik nog niet. Brussel stelt toch een chemo voor, Bouttens wil me eerst bestralen. We zien wel. Zorgen voor later.

11 opmerkingen:

anja zei

Valentijn is toch nie alleen voor geliefden hee, maar voor alle mensen die ge graag ziet! Dus mijn gedachten zijn ook vandaag bij u (wegens aanhoudende snotvallingen is mijn lijflijke aanwezigheid alweer lang niemeer bij u geweest maar met de lentedagen in 't verschiet moet dat in orde komen!)Veel plezier met het organiseren van de honeymoon (en mag de Louis dan mee in de valies?)
Dikke knuffel!

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Aan jullie ook veel warmte toegewenst ! Hmhm, leuk, Thaïland. 't Ventje zal "verrast" zijn zeker !
Tja, betreffende de zorgen voor later : Brussel is groter dan Gent hé ... groter ... meer "wereldstad" ... meer ervaring ?
Maar alleen jij kent beide partijen, ... En jij, alleen jij, voelt jezelf. En alleen jij weet waar je kan achterstaan ... waar je durft, wilt voor gaan.
Ik wacht nog even af wat onze kennissen in Zweden nu echt te bieden hebben (in principe huis en auto, maar ik krijg zo moeizaam bevestiging). Als het nog lang duurt boek ik ook naar de zon !
Beste groetjes,
Sabine
P.S. : Zeg, en hoe gaat het met lieve Louis ? Laat hij jouw katjes een beetje gerust ? Kan hij goed slapen ? Loopt hij niet weg ?

ingrid zei

Hallo Soraya
Het valt inderdaad tegen nu het zonnetje zich niet meer laat zien.
We zullen ons aan elkaar moeten verwarmen en met Valentijn moet dat kunnen.
Jij hebt in ieder geval al een schitterend kado klaar, zalig zo'n 12-tal dagen er even tussen uit samen met manlief.
G'hebt toevallig niemand nodig om koffers te dragen ????....anders ik ben kandidaat.
Ik zou wel nog verlof moeten vragen aan mijnen baas en dat zal een ander paar mouwen zijn.
Ik wens jullie in ieder geval een super Valentijn toe, ook aan alle bloglezers en als we vandaag al onze warmte doorsturen naar jou kunnen we je zo al een beetje verwarmen en zo kom je wel een tijdje door.
Hartverwarmende groeten Ingrid

Anoniem zei

Hallo,
Ook van hieruit lieve valentijngroeten aan iedereen...
En Soraya,
Ik wens je een Super reis, Super leuke momenten, Super veel plezier,
Super veel genot...
Gewoon, laat alles voor jou en Chris gewoon SUPER zijn.
Genieten maar jullie twee.....
Vele groeten
Martine

Soraya Belala zei

Voor Thailand moet ik een beetje vroeger opstaan vrees ik. In de paasvakantie is alles al bezet. Dus het wordt 10 dagen... Mexico, Mexi-i-co ! Daar hadden ze nog plek voor 2 arme dutskes. Impulsief hé ? Kweet het, zo ben ik. Daarna riem dichttrekken, ik val namelijk op invaliditeit op 23/3. Dan is het helaas al een jaar geleden dat ik nog werkte...

anja zei

En Thailand is dan voor 't verlengd weekend van den 1-sten mei??

Unknown zei

Ik was al da zelfde deuntje aan het zingen: Mexico, Meeexi-icoo !!
Doe ginder maar de sombrero aan...

Anoniem zei

Beste Soraya
Je moet maar denken,
weg is weg hé!!
Geen zorgen maar gewoon genieten!!
Mexico is toch ook een meevaller hoop ik..
Vergeet uwe Sombrero niet hé.
Groetjes
Martine
PS: hopelijk geen buikpijn na uw diner gisterenavond??
Sorry dat ik onder de naam anoniem verschijn, maar het lukt me anders niet vandaag.
Saluukes

Soraya Belala zei

Neen, Anja, dan gingen wij naar de kataraktstreek, of was je je belofte al vergeten ???
Martine, ik heb nog nooit eerder zo een lekkere valentijnschotel geserveerd gekregen ! Merci.

Sonja zei

Helaba Soraya
Mexico?Wanneer vertrekken jullie en naar waar precies?Je weet dat vrienden van ons daar wonen he.Dus als je adressen wil laat het maar weten.Het is nu de beste tijd om daar naar doe te gaan.Niet te warm ,niet te koud.Hmm zalig!!!!!.Doet mij nu beseffen dat het al 11 jaar en 2 maanden geleden is dat we daar geweest zijn.Geniet er maar van,zo met zijn 2tjes.
Knuffel Sonja

Maria M zei

SORAYA,dat is ook heel mooi hoor,wat hoor ik je zeggen,wel MEXICO,wij hebben daar een rondreis gemaakt en dan nog een week in CANCUN,super gewoon!