20 feb 2008

Light up, light up

As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear (Snow Patrol)

Gisteren bij de oncoloog kreeg ik de keuze. Tussen in Brussel een nieuwe variant op wat ik ooit al kreeg Taxol. Tussen in het UZ Gent het project waar ik de fameuze E37… (wat was het ook weer) toch zou kunnen krijgen, ondanks de complicaties in de hersenen ondertussen. Of bestralen om de pijn wat weg te krijgen. Het Brussels product zou volgens Dr. Bouttens maar 1 kans op 5 hebben om bij mij te werken. Maar bij alles wat hij me aanbiedt is er niets bij dat me kan genezen. Eerlijk is hij wel. Het gaat om het stoppen van de groei… Dus ik ga maandag eens luisteren in het UZ in Gent. Ondertussen heeft mijn broer in Leuven ook een afspraak kunnen maken met de dokters waar Erika Thijs is geweest nadat ze ook haar “palliatief” aan het behandelen waren. Dat creëert natuurlijk weer hoop…

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Soraya
Weet ge wat er het eerste in mij opkomt na het lezen van je blog vandaag ?? GODVERD... (x1000) 'T is positief da dienen dokter open kaart speelt met u maar toch kan ik die pijnlijke waarheid NIET aanvaarden. 'K zal nog maar een zakdoek bovenhalen (want ge kent mij : een groot laweit maar een peperkoeken hartje hé en zeker nu Celine voor 10 dagen gaan skiën is met school) Allez courage hé !! Uw collegaatje IKKE xxx

Anoniem zei

Hallookes,
Ondanks de zonnestralen is dit maar weer een triest bericht.
Waar zitten ze dan met al hun nieuwe producten, uitvindingen en onderzoeken??????
Is er dan echt niets dat ze kunnen proberen...
En al het geld dat ze over hebben bij de politie...... awel.....ze zouden het misschien eens kunnen uitgeven aan de ziekenhuizen en onderzoekers...dan zouden er misschien toch nog mensen kunnen geholpen worden die het nodig hebben.
Verdorie hé....je staat als mens zo machteloos....
HOOP, ja hoop doet leven en zolang er hoop is, is er nog leven....
Laat ze aub in Leuven iets kunnen doen!!!!!!
We blijven inderdaad hopen, samen met jou.
ik wens je van hieruit alvast nog heeeeel veeeeel sterkte en we denken aan je .....
groetjes
Martine

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Kort geleden "niets", nu toch "iets". Eens horen wat ze in UZ Gent zeggen. Welk % kans ze daar geven om "het" te stoppen met groeien.
Als het zou aanslaan, de groei zou stoppen ... misschien wil het wel ietsiepietsie verkleinen zodat je wat verlichting krijgt ...
Even maandag afwachten ... maar algelijk toch nog weer hoop ... zo zit een mens in elkaar hé. Maar het wordt lastig nietwaar .... zo lastig ... Fysiek loodzwaar. En psychisch. Gewoon niet in te schatten voor een "buitenstaander". Dus Soraya, wat dan ook, als er iets door je hoofd spookt, en we kunnen iets betekenen ... aarzel niet ... sms, mail, bel ... Daar rekenen we op ...
Beste groetjes,
Sabine