18 feb 2008

Panic on the streets of London

Panic on the streets of Birmingham
I wonder to myself
Could life ever be sane again ? (The Smiths)

We zullen eerstdaags toch iets moeten doen. Ik heb veel pijn aan mijn long en kan moeilijk slapen. En vanmorgen hoestte ik echt veel bloed op. Dit is toch niet normaal. Dr. Bouttens is er niet vandaag, ik zal es naar Dr. Renard bellen en eventueel een afspraak maken voor morgen. Zoals ik al zei, mijn kop in de grond steken en doen alsof er niks aan de hand is is geen oplossing natuurlijk. Het was wel even heel fijn en ontspannend, dat wel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorayaatje,

Je had een beetje ontspanning en rust echt wel nodig!
Volg Chris zijn raad op en bel gewoon eens naar je huisarts, hij kan toch iets aan de pijn doen zodat je kan slapen?
Als je op de middag thuis en wakker bent kom ik bij jou "lunchen" (=boterhammekes opeten).
Tot gauw! Flavie

Sonja zei

Dag Soraya
Ik kan goed begrijpen dat je even rust wou en aan niets denken,dat je geen zin meer hebt voor een nieuwe behandeling met de onvermijdelijke nevenwerkingen is ook goed te verstaan maar zoals je zegt kan dat niet blijven duren,een afspraak bij de dokter zal inderdaad nodig zijn.Meiske toch,wou dat ik je(jullie) kon helpen.
Knuffel,Sonja

Anoniem zei

Meiske toch,
dat is mijn reactie toen ik dit daarjuist las...
Domme hé, weeral es...
Wat kunnen we toch doen om je te helpen???
Dat ze jou maar vlug bij dokter Bouttens laten komen hoor.
'k Zal nog es een kom verse soep maken zodat je weer wat vitaminekes bijhebt. Dak daar nu toch eens een juist middeltje had om daarin te doen hé, zodat je van alle ellende verlost was...
Laat de moed nog niet zakken hé, we staan aan je zijde!!
Enne vraag maar voorrang bij de dokter!!
Versterkende groetjes
Martine

Elly S zei

Oh Soraya wat begrijp ik je goed. Nood aan rust, logisch toch na al die behandelingen. Maar het kan niet blijven duren hé. Ik hoop dat de oncoloog je snel kan zien en dat er iets ondernomen kan worden.

Ik heb momenteel ook zoiets van, pff, laat het maar zijn, het is allemaal genoeg geweest. Dat gevoel komt en gaat...maar blijft deze keer wel lang hangen.
Knuffeltje