1 nov 2007

And it's hard to hold a candle

In the cold November rain (Guns N’ Roses)

Eindelijk. Net de laatst pillen genomen van de tweede cyclus. Ik dacht er geen einde zou aan komen. Mijn levenskwaliteit was al danig gedaald. Naast de uitputting, het gebrek aan adem, de flikkering in de ogen, de duizeligheid, de weggeëbde spierkracht was er nu ook nog de onmogelijkheid om deftig te stappen. Ik lijk wel een fakir die net iets te lang op zijn heet kolenbed heeft gedanst. Ik vraag me af of deze 7 dagen rust wel zullen volstaan om weer normaal te gaan, en om alles te doen wat ik in de voorbije twee weken niet meer kon. 7 dagen waarvan ik er helaas 3 in het ziekenhuis zal spenderen. Maar goed, dan weten we wel of de pillen helpen, niet onbelangrijk natuurlijk. Zouden de muggen die me vannacht zo lekker vonden ondertussen al bezweken zijn aan de gevolgen van mijn vergiftigd bloed ?

3 opmerkingen:

ingrid zei

Jongske toch, 'k heb zo mee u te doen. Zo afzien, die pillen moeten wel echt vergif zijn.
Hopelijk doen ze hun werk en kan je deze week zonder Xerloda een beetje deftig herstellen.
Hou je haaks en we duimen voor 7 november!!!!!
Ik zend je bij deze al mijn energie.
Ingrid

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
De "kwaliteit" is ver te zoeken hé.
En ik dacht dat Mevr. Piccart had gezegd dat die Xeloda pillen enkel konden als je scan in orde was ? Vegen ze daar in St. Lucas hun botten aan ?
Amai, 3 dagen in het ziekenhuis ? Dat valt wel hard tegen. Natuurlijk is de informatie wel heel erg belangrijk, maar toch alweer een loodzware opdracht. En dan alweer gespannen wachten op de resultaten.
En de eerste novemberdagen zijn tevens al "sombere" dagen ...
Binnenkort zie je me wel eens verschijnen hoop ik, als Simon zijn longskes in orde zijn. Voorlopig echter, na 10 dagen AB nog geen beterschap zoals verwacht. Maandag of dinsdag terug naar kinderarts (5de keer). Misschien ander AB nodig.
Beste groetjes,
Sabine

Sonja zei

Hey meisje
Wat is levenskwaliteit?'k sta er versteld van hoe een mens steeds zijn grensen verlegt.Is dat mischien een van de dingen die een mens hier op aarde moet doen,leren aanvaarden wat ons overkomt,wat dat ook mag zijn.Je mag er zeker van zijn dat je voor allen om je heen een heel GROOT iemand bent.
Knuffel,Sonja