8 nov 2007

Ola Paula !

Verschoning, verschoning ! Tegenover het medische team ! Tja, mijn berichten zijn even wisselvallig als het Belgische weer denken jullie nu, maar… ik werd net opgebeld door de studieverantwoordelijke, je weet wel, diegene die ik al begon te missen… (maar ze heeft mij beloofd dat ze zo’n uitzonderlijk geval als ik toch blijft volgen achter de schermen. Oef.)
En wat had ze te vertellen ? Nu zijn jullie wel benieuwd hé ? Awel hé, die vlekken in mijn longen hé, die zijn… VERKLEIND !!!! JOEPIE JA HEEEEEEE ! Het gaat maar om 2mm, maar dat is toch het eerste succesje in mijn oorlog !!! En in de lever is al helemaal niks meer te zien ! Dus vanaf nu geen doemdenken meer, geen zwartkijkerij, we gaan er weer 200 % tegenaan. Al een geluk dat we (Hilde, Kathleen en ik) vanmiddag een flesje hebben gekraakt hé ! Van de test in het instituut Bordet nog geen nieuws. Dat wordt wachten tot volgende week. Als dat nu ook eens zou meevallen ? We duimen alvast. Zeg, ik stel voor dat jullie er ook allemaal “enen” op drinken vanavond ! Jullie hebben het verdiend, trouwe supporters van me ! Santé.

14 opmerkingen:

Unknown zei

Go for it babe !

Hilde zei

JIEHAAAAAAAAAA!!! Joepiejee!!!!! EINDELIJK GOED NIEUWS!!!!!Tis daarmee dat het hier daarnet een korte rukwind overwaaide die het goede nieuws kwam vertellen!!!!!!!!!!!!! Mijn trampoline vloog bijna weg!En nu weer windstil,....
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!
Zeg belalatje, tis niet omdat we vanmiddag al in de champagne zaten dat we nu dit ook niet kunnen doen hé, reden te meer!!!!!
Man toch, mijn avond kan niet meer stuk!!!!!!!
Allez, kga u sebiet ne keer bellen, ik kan niet wachten,.....
ZOEN!!!!!!!!!!

ingrid zei

Daar zat ik nu op te wachten...vooral na zo een donkere regenachtige dag...eindelijk een straaltje zonneschijn. Wat zeg ik straaltje...straal!!!!
Oh, 'k ben zo blij voor jullie, al dat afzien is niet voor niets geweest. Nu met volle moed verder en SANTE.
Knuffel aan familie Van Zele

Sonja zei

Yes,eindelijk wat goed nieuws!!!!
Hopelijk heb je van die 5FU minder bijwerkingen.Toch vind ik dat je nu niet mag ophouden met naar andere vakkundige meningen te zoeken,zelf bellen naar die dokter in Brussel en niet wachten tot ze daar in st lucas eens tijd voor vinden of maken,met of zonder hun toestemming,echt doen,het is veel te belangerik en 't is jou leven,alleen jij beslist of je het daar bij laat of toch nog naar een andere dokter gaat.
Een dikke knuffel en slaap lekker.
Sonja

Unknown zei

JOEPIE !!!! Eindelijk es goed nieuws. Hahahaa!!! We doen voort meidje!!!
Mensen blijft maar warme en positieve gedachten sturen héé.
DIKKE DIKKE KNUFFEL !!!

Elly S zei

Yes yes, dat is geweldig nieuws!! Ga zo door.

anja zei

XELODAHAHAAAAA!
fantastisch nieuws! daar gaan we gans 't weekend op drinken hee!

Sabine Caboor zei

JIEHAAAAAAAA!!!! Joepie !
Perplex sta ik, vind bijna geen woorden ... We drinken er gans het weekend op !!! Joepie !!! Er valt een enorme ballast van de schouders. We blijven er voor gaan !
Het zijn de resultaten die we verwacht hadden in China : op de lever niets meer te zien, in de longen verkleind ... en we zijn zo ver niet moeten reizen !! Het gebeurt hier in onze ouwe vertrouwde België.
Gisteren deed ik nog wat opzoekingswerk over Xeloda, de werking en zijn bijwerkingen. Veel lof over Xeloda, en ook wel bij sommige dezelfde "syndromen" zoals jij die had/hebt. Maar wat me bijbleef toch ook de het stoppen van groeien van tumoren en uiteindelijk afsterven ervan.
Super hoopgevend ! En jouw onderzoeken bevestigen dat !!!!
SUPER SUPER SUPER echt SUPER
Volgende dinsdag wordt er van Simon zijn longskes nog een keer een foto genomen. Als die goed is dan wip ik in de loop van volgende week een keer binnen ! Het heeft nu lang genoeg geduurd !
Super !!!!
Knuffel !!!
Sabine

Anoniem zei

Sorayatsjen! Héél content voor jou, die positieve noot moest er komen! Klaar voor de rest van de medicijnen zodat die vlekken allemaal als sneeuw voor de zon verdwijnen! Ik duim!
Bezetrijs

PS: Wat een geweldig mooie jongedame is Imani geworden seg!

Sofie zei

Joepijeeeeeeeeeee!!

Zo vrolijk, zo blij, zo opgewekt, zo tevreden...
Zo ontzettend gigantisch super mega ongelooflijk gelukkig als een kindje dat nét op 't strand een schelpje gevonden heeft!

Ik blijf voor je duimen EN tenen!

Liefs
Sofie

micheline zei

Kheb altijd al geweten dat jij een speciaalken was ,straks ben je ook nog een medisch wonder proficiat!

Anoniem zei

Dat is een hele opluchting.
Ikzelf ben ook in behandeling in Sint Lucas, ben er wel tevreden van de behandelingen en de hulp en info van de borstkliniek.
Groetjes
Katy.boon@skynet.be

Catherine zei

Fantastisch nieuws !!!
En als die flesjes je niet zo ziek maken ... dan krijg ik er snel weer een concurrente in de dressuurwedstrijden bij. Goed hé! 't Wordt vast weer net zo gezellig als vroeger. Ik kijk er al naar uit.
Wij kraken een fleske wijn deze avond...
"Op jouw gezondheid,santé!!!(Bart)"

Marijke & Willy zei

eindelijk eens positiefs, eindelijk weer een zonnestraal,
de eerste fles is al gekraakt, gezondheid, de tweede ligt weer al in de koeler.
We blijven duimen voor je,
groetjes Marijke & Willy