26 nov 2007

You will rise, you’ll return

The phoenix from the flame
You will learn, you’ll return
Being what you are (S. O’Connor)

Hoi ! Hier ben ik weer. Ik wou toch even mijn eigen voorspelbaarheid verbreken en iets langer wachten dan twee dagen, hé… Neen, de waarheid is dat ik een beetje moest bekomen. Vrijdagavond etentje met vrienden. Zaterdagmiddag trakteerde de Total-Sint met een circusbezoekje, gevolgd door een personeelsfeest ! Dat mocht ik niet missen. Het circus omdat de open mondjes en de grote ogen van de kinderen op zich al een fortuin waard zijn, en het personeelsfeest omdat ik er nog eens bij wou zijn. Nog even de collegiale sfeer proeven. Zalig was dat. Er nog even bij horen. (En tussendoor smullen van allerlei verboden dessertjes, aiai !) Mijn vast contract bij Total is wel het beste wat me overkwam tijdens mijn interbellum, als ik mijn gevecht dan toch een oorlog mag noemen… Mijn persoonlijke WO I (2005) en WO II (2007). Met als pittig detail dat er gelukkig geen WO III meer is uitgebroken. Ik voel me dus opperbest. Heb nog ups and downs, maar de fluctuaties zijn minder uitgesproken. Dat ik zondag de hele dag tussen het dons heb gelegen, daar heb ik geen probleem mee. Ik heb genoeg endorfines geproduceerd om weer een heel tijdje zoet te zijn. En bovendien weet ik wel zeker dat er enkele van mijn gezonde en lieve collegaatjes zondag ook een pyjamadagje hebben ingelast…

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat je erbij kon zijn en dat je er je goed voelde
katy

epickurtje zei

Geen betere zin om jou te duiden.
kurt.

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Ja, hmhm, het was even "wachten" op nieuws van "jouw thuisfront" ... We zijn verwend hé.
Er is inderdaad enige "stabiliteit" nu.
Het "zoeken naar" is wat voorbij. De strategie is duidelijk. Ook dat brengt rust.
En de tumoren zijn ingetoomd. De rem staat er op. Hopelijk nu, met de bestraling van je hoofd, winnen we ook deze veldslag ...
Daarna met je leger aan medicatie de wacht houden en streng toezien om veldslagen te voorkomen ... En zo gaan we jaren en jaren door ...
Een hele inspanning hé, die bestraling ... Hopelijk niet teveel bijwerkingen ... Even doorbijten ...
Sterkte,
Sabine

Caroline zei

En zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig dat da was, da pyjama-dagje.