13 nov 2007

Hey Girl, I can see your body moving

And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing (Shakira - Wyclef Jean)

Ik heb voor Imani haar Sint (sssst ! ze weet het nog niet) de dvd gekocht van Shakira’s Oral Fixation Tour. Ik weet nog hoe we (Anouk, Imani en ik) de dagen na het concert in januari dit jaar (lijkt eigenlijk al eeuwen geleden) hadden geprobeerd om met ons lichaam enigszins die moves na te bootsen. Hilarisch ! Tja, ik denk ook niet dat er iemand die slangenvrouw kan evenaren, maar toch zat er toen nog wel wat ritme in mijn bovenlichaam. Nu moet je mij niet meer vragen om ook maar één danspasje te wagen. Ik lijk wel een wandelende strijkplank. Grotendeels nog steeds door het opgestapelde vocht in mijn buik… Drie maanden revalidatie was het zeker ?!! Ik was van plan de lenigheid op maandagavond nog eens uit te testen met Flavietje… maar ze hebben er vandaag een “flesje” tussen gestoken. Ik mag mijn rechterarm niet meer heffen, en ook al zou ik het willen, het lukt toch niet. Had al problemen met mijn wagen in de juiste richting te sturen. Die naald pruttelt een beetje tegen. Van mijn poortje tot mijn heup hang ik nu vol met plakkers die het buisje op zijn plaats moeten houden. Het buisje mondt uit in een ballon vol medicijn, die wordt beschermd door een soort papfles van harde plastic (maar dan zonder speen natuurlijk), die op zijn beurt netjes in een holster past. Met die riem losjes op mijn heup voel ik me net een cowboy… En met wat associëren jullie indiboys en cowbojanen ? Juist, met paarden. Ik ga morgen even een ritje wagen.

8 opmerkingen:

Hilde zei

ja, ze gaat 'den boel' weer forceren! Ge kunt met moeite je arm opheffen, hoe ga je dan je paard opzadelen,.....? Maar goed, tegen belala ingaan heeft geen zin, (hihihi). Nochtans zeiden de verpleegsters dat ze voorzichtig moet zijn, geen bruske bewegingen doen,.....
Het zal inderdaad geen lachertje zijn om daarmee te slapen, zo een onhandig ding! Ik wens je toch een deugdoende nacht, cowboy!

Sabine Caboor zei

Soraya, Soraya,
Een ritje wagen !? Niet te doen, waar haal je die gedrevenheid, dat doorzettingsvermogen (euh ... "die roekeloosheid") ? Of is het een grap ? Reacties verzekerd met zulke uitspraken !
Wandelende strijkplank .. :-)
Jij weet je vergelijkingen mooi te vinden nietwaar ...
En hoe lang moet je daar nu zo mee rond lopen ? 2 weken ??
Op hoop van zege dat de meeste (of alle) vervelende nevenverschijnselen achterwege blijven !
Eveneens een goede nachtrust toegewenst, Indicowgirl !
Sabine

Sabine Caboor zei

Ah, mijn tekst is weg ! Er was een foutmelding ...
Hmhm ... jammer ...

Sabine Caboor zei

Lukt nu blijkbaar wel :
Wel in 't kort :
Hoe gaat het nu ? Blijven de nevenverschijnselen wat achterwege ? Of zijn ze wat milder ? Ik hoop het van harte.
En heb je werkelijk een ritje te paard gemaakt vandaag ? Het weer was in elk geval uitnodigend !
Ik zit nog een weekje aan huis gekluisterd. Hopelijk gaat dinsdag alles door, en daarna : weer alle remmen los !
Beste groetjes,
Sabine

anouk zei

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl...

haha, inderdaad al veel te lang geleden, dat was nogal eens een concert eh! Maar eum 6 december is het sinterklaas he, ik kan gerust wel eens komen oefenen hoor tegen dan ;-)
Hihi dat zal ook weer hilarisch worden dan.
Kben blij dat het allemaal eens even positief nieuws is, en hopelijk blijft het ook zo. Ale, ik zie je dit weekend wel, en laat me weten wnn het dansles is he:p

PS: mn mama leest nu ook de blog, ze vindt hem schitterend! En altijd zegt ze wooow Soraya amai ze, straffe madam!

Groetjes Anouk xxx

Elly S zei

Is het je gelukt om een ritje te maken Soraya?
En hoe gaat het met je 'aanhangsels'? Hopelijk heb je er niet te veel last van.
Liefs
Elly

Sonja zei

Hey Soraya
Gisteren 2x geprobeerd om iets te versturen maar 't lukte niet,hopelijk vandaag wel.Wou zeggen dat je te boel niet moet forseren maar dat ik het wel begreep,dat ik ook graag mijn Perlaatje zou opzadelen en met je mee rijden,al was 't maar om je in de gaten te houden en je te beschermen tegen vijandige indiboys maar 'k moest gaan werken('tja soms roept de plicht,allee heel af en toe toch).En is't gelukt om te rijden?Hopelijk ben je nu niet te ziek van je medicatie zodat je toch iets meer kan doen.'kijk al uit naar verder nieuws.
Tot gauw,Sonja

Soraya Belala zei

Ik kan het toch niet laten om nog even te reageren op die "roekeloosheid", Sabine. Ik ben niet roekeloos, ik leef ! Ik doe gewoon zoals ik altijd deed : niet stilstaan bij alles wat kan misgaan ! Want dan ga je gewoon de straat niet meer op. Ze kunnen je overhoop rijden, je kan vallen met de fiets, je kan met de wagen tegen een boom knallen, noem maar op... Om elke hoek schuilt een gevaar. Maar daarom openbaart hij zich niet noodzakelijk altijd...