11 sep 2007

Back to life...

Back to life, back to reality
Back to the here and now (En Vogue)

Al goed dat we nog foto’s en video’s hebben… Om na te genieten. Want de bergen chocolade zijn uitgewerkt en de magie ook. Snipverkouden en met wallen onder mijn ogen, zo groot als nep Delvaux tassen zit ik hier voor mijn PC.
Bond Moyson is er gisteren in geslaagd mij met mijn 2 voeten zo hard terug op de grond te slaan dat ik er nog niet goed van ben ! Dat iemand die al 6 maanden ziek is zich eens moet aanbieden, daar heb ik geen probleem mee. Maar dat ze aan 15 mensen vragen om zich op hetzelfde uur te komen tonen, dat begrijp ik niet goed. Ik was mooi op tijd, te vroeg zelfs. Was nog wat dingen aan het regelen aan het loket. En ondertussen stroomden anderen zieken toe ! Gevolg : daar zat ik in een overvolle en veel te kleine wachtzaal, te puffen (opvliegers, weet je nog wel ?) en te zuchten (werd behoorlijk moe). In allerijl nog aan ons Hildeke (ondertussen zus geworden) gevraagd om mijn kindjes van school te halen, want daar liggen die ziekenfondsen niet wakker van. Toen ik uiteindelijk bij de controledokter mocht, begreep die dan toch snel dat het geen veinzerij was van mijn kant, en mocht ik na 5 minuten het pand verlaten. Gefrustreerd en moe. En gelukkig net geen parkeerboete aan mijn been. Is het dan zo moeilijk om iedereen met een kwartiertje verschil te laten aandraven ?
Maar goed, een goede nachtrust heeft al veel goedgemaakt. Vanmiddag eens gaan luisteren wat ze op het Sint-Lucas te vertellen hebben…

3 opmerkingen:

nancy zei

Hallo, Het is toch twadde met al die wetten en richtlijnen ten tijde van Napoleon. Is er nu echt geen andere manier moglijk, klojo's. Kan het mij goed voorstellen dat dit zenuwslopend is. Maar ik herinner mij jou ook vrijdag al dansend op het liedje, en nu allemaal samen 'relax, take it eeeeeasy, nananana'. En ben je nu eigenlijk iets vergeten? Wij hebben der in ieder geval niets van gemerkt. Het was op en top dik in orde. Dublin here they come...

Hilde zei

goh wijveken,
gelijk gij hier bij mij toekwam om Imanitje op te halen, EEN SCHANDE(!!!!!) dat ze kankerpatienten samen met o.a.'plantrekkers' (uiteraard zijn er ook echte ziektegevallen tussen) zo lang laten wachten!!!! Zo stralend je er vrijdag uitzag, zo afgepeigerd zag je er gisteren uit! Je had zelfs de moed niet meer om te gaan rijden.
Hopelijk leest er eens iemand van de inrichtende macht van de ziekenfondsen jouw verhaal, misschien wordt er eens iets aan gedaan. Je moet bijna gaan bewijzen dat je kanker hebt, alsof je kapsel geen boekdelen spreekt,.....
Maar bon, vanmiddag ander nieuws en hopelijk eens positief, en anders op naar Munchen!!!!!!!!
A propos, naar het einde van de week wordt het mooi weer, Knokke, here we come!!!!!
Kus

Siska zei

allemaal zo herkenbaar. Waarom kunnen ze met zo'n diagnose geen uitspraak doen op basis van het dossier van de behandelende dokter? Toen Tine zo ziek was, moest ik haar naar een verkeersvrije straat midden in het centrum van Gent brengen. Gewoon om haar eens te bekijken . Dat zijn zo van die zaken waar ik me meer aan erger dan vroeger.
Geniet nog maar na van je huwelijksdag! Prachtige foto's trouwens!
Toen Tine vorig jaar haar uitgestelde communiefeest vierde, hadden we de dag voordien te horen gekregen dat er een twijfelachtige uitslag was. De dag zelf hebben we ons goed gehouden, maar de dagen nadien waren toch moeilijk. Zes dagen later konden de dokters ons toch melden dat het vals alarm geweest was. Ik hoop voor jou dat het ook zo mag zijn. Groetjes, Siska