8 sep 2007

Wat een mooie dag...

4 opmerkingen:

Unknown zei

Het was een ZALIG feest! Jij en Chris waren FANTASTISCH! Bedankt! Trui en David.

Sabine Caboor zei

Mooi hé.
Een geslaagde dag !
Mooi nazomerweer, veel gemotiveerde supporters, prachtige trouwkleren aan alle 4, netjes getoiletteerde paarden, prachtige koets. Huisje vol in het stadhuis van Kaprijke. Even bijpraten in de kantine van de ruiters. Gezellige feesttent, leuke muziek, lekkere hapjes, prachtig vlees/visbuffet, heerlijk dessertbuffet, toffe mensen, leuke dans, ... en daarna ... pompaf bedje in en hopelijk ook heerlijk geslapen !?
Het was een memorabele dag !
Nogmaals proficiat aan de ganse familie !
Groetjes,
Sabine
Hmhm, en toch heb ik enkele aanwezigen niet aangesproken terwijl ik vast van plan was dat wél te doen. Eigen schuld, dikke bult ...

Unknown zei

Sabine, je hebt het goed gezegd. Heb ook weer dat gevoel van te weinig gebabbeld te hebben. Maar kan het dansen niet laten, heb voor 2 gedanst. Dat babbelen halen we binnenkort wel es in: een koffieklets met mooie plaatjes?
Tot gauw, Kathleen

anouk zei

ja, eindelijk, na veel proberen en mij aan te melden met een ander e-mail adres is het toch gelukt.
Na de slechte uitslagen vond ik dit feest meer dan verdient. Ik versta het gelijk niet, je blijft maar alles doen, paardrijden, feestjes, de kindjes verzorgen, eten maken en noem maar op ... En trouwen;p net pecies of er is niet veel aan de hand, en toch zit er iets binnenin dat tja... Niet te beschrijven valt... Maar ik hoop, zoals iemand al gezegd had in de vorige reactie's dat de nieuwe behandeling de kanker zo doet afschrikken dat hij het dus gewoon aftrapt eh, maar ja weeral afwachten eh, en blijven genieten natuurlijk.
Ik vond het een zalige dag, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds! En jullie zagen er inderdaad schitterend uit en ook de kindjes waren heel mooi en schattig omdat ze hetzelfde waren, de max gewoon! Een dagske om niet te vergeten;-)
Zo nu is het dus mevrouw Van Zele:-) MMmm klinkt niet slecht.
Tot morgen saluutjes en slaap goed xxx