17 sep 2007

Girls just wanna have fun...

Hehe ! Wat een weekend… we hebben weer genoten. Twee hele mooie weekends na elkaar beleefd. Wat wil een mens nog meer ?
De nachtrust daarentegen kon beter… Je moet weten dat ik niet kan slapen met lawaai. Geen tv, geen radio, zelfs geen tikkende klok… Daarbij komt dat ons huis heel goed geïsoleerd is tegen de kou, maar helemaal niet tegen geluid. Ik word regelmatig wakker van een hondenconcert of een kattengevecht… Maar als er net om de hoek een Cirque Constance festival wordt georganiseerd is het hek helemaal van de dam. Ik ben vrijdag na het eetfestijn rond 11u30 in bed gegaan, maar dat was zonder die rockers gerekend… De loeiharde beats van alternatieve bandjes bonsden tegen mijn trommelvlies tot … 5u30 !!! Kan/Mag dit wel ??? Ook zaterdag was er geen sprake van een middagdutje, want de muziek ging maar door. Na het personeelsfeest lagen we dan om 1u onder de wol, en wat dacht je ? Van het zelfde laken een broek. Ik heb nog geprobeerd om in de zetel beneden te gaan liggen, maar ook daar bleef de muziek mij achtervolgen (en het gezoem van de ijskast). Ik ben uiteindelijk toch om 4u in slaap gevallen (volgens mij hebben ze rond dat uur het festival afgesloten). Je kan denken dat ik zondag na de individuele – en groepsdressuur al uitgeteld was. Gelukkig mocht ik in een camper even rusten. Slapen was er niet bij, want de aantredende combinaties werden via de microfoon afgeroepen… Niet makkelijk, die slaapgewoonte van mij… Maar kijk, met een weertje als vandaag, heb ik geen enkele moeite om mijn dag in bed te spenderen. Ik ga deze week veel slapen en gezond eten, zodanig dat ik vrijdag mijn beste beentje kan voorzetten. Ik heb dan een hele dag testen om te zien of ik in aanmerking kom voor het proefproject. Opnieuw met zijn allen duimen dus.

8 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,

Amai, amai, ik dacht al dat er een circus was, voor de kindjes of zo.
Maar het waren rockers. Jesus ....
Dat mag natuurlijk niet, zo lang nachtlawaai.
En zo twee nachten ... tjonge tjonge ...
Rust zo goed je kan hé. "Gelukkig" is het momenteel een druilerig weertje. De regen tikt toch niet te hard tegen het raam of op de dakpannen ? Wij slapen onder het dak en hebben dakvensters ! Dus regen is echt irritant als je wil slapen. We verhuizen dan ook binnenkort naar een kamer aan de noord kant, om zo de regen en de wind wat te ontlopen. Maar eerst het plafond nog afwerken daar (arme Patrick)!
Allé, uitkijken naar vrijdag dus, of toch naar de resultaten van vrijdag. We duimen met z'n allen !!!
Beste groetjes,
Sabine

Soraya Belala zei

eu... toen ik besloot om mijn middagdutje te doen vandaag, vond een gemeentewerker dat hij net op dat moment de gracht moest schoonmaken. Met een lawaaierige kraan !!! Ik heb mijn poging een uur volgehouden en ben dan maar weer opgestaan. En weet je wat het allergrappigst was ? Die man is vorige week vrijdag eens gestopt in de tent van de ruiters om een pintje te pakken... En hij hoefde niet eens te betalen !!! HAHA

anouk zei

Wees maar zeker dat we gaan duimen!!!
En je weet, als je mij nodig hebt voor de kindjes, moogt altijd zeggen eh :-)
xxx

Hilde zei

hahaha, dat van dat heksje is goed!!! De potjes staan ook in een kringetje heksenkringetje,......
Kzal eens een toverdrankje prepareren om u te genezen,.....
tja, sprookjes éé,....
Maar kop op, vrijdag zien we wel weer meer!!!!En het gaat weer goed weer worden, de terrasjes zullen weer lonken!!!!!
Kus
Anouk, genoeg gelachen éé!!!!!!

Sabine Caboor zei

Hey,
Ik hoop dat de weersvoorspelling van Hilde uitkomt !
Dat was alvast vandaag niet het geval !
Dan maar wintervest en trui voor Simon weest kopen na school ...
Groetjes,
Sabine

anouk zei

Hilde, hoe kan ik nu stoppen met lachen, hebt ge uw foto nu wel al eens goed bekeken:-)
SExy sloefkes, dat is wel het toppunt !!

Unknown zei

Hey, als ge naar de terrasjes gaat, ik wil wel chauffeur van dienst zijn hoor. Breng ik tegelijk wat oordopjes mee, al geprobeerd? Groetjes, Kathleen

Sabine Caboor zei

Soraya,
Succes morgen.
Het zal een lange dag worden !
Een beetje lectuur zal de tijd verdrijven hé.
En ik heb er nog even aan gedacht : je kan moeilijk verwachten dat de oncoloog zich positief zal uitlaten over gentherapie in China. De dokters willen natuurlijk veel liever "eigen" medicatie uitproberen. En natuurlijk, je weet ook nooit. Geluk zit soms in een klein hoekje.
Maar ik moet bekennen dat "mijn gevoel" na wat lectuur, me nog steeds zegt dat die gentherapie echt wel al "verder" staat, en "sterker". Maar je moet ook weten : ik ken er de ballen van ! Het is dus goed om met mensen te overleggen die terzake enige kennis hebben en die terzelfdertijd zich neutraal kunnen opstellen. Zo krijg je "échte" adviezen, zonder dat "eigenbelang" ermee gepaard gaat. Via via ken je wel zulke mensen heb ik gemerkt. We komen er wel uit !
Eerst morgen, de rest komt later !
Beste groetjes,
Sabine