28 sep 2007

Trying to make me go to rehab

They’re tryin to make me go to rehab
I said no, no, no (A. Winehouse)

Weet je nog wat ik zei over mijn oersterke nagels ? Toen ik net mijn gekleurde lak er (eindelijk) afwiste ontdekte ik vreemde plekken... Bij nader onderzoek bleek dat ze tot de helft zijn losgekomen !!! Ze hebben dus gelijk gekregen, die vrouwen in het wit. Straks verlies ik ze nog helemaal ? Ik zal er ondertussen nog maar een kleurrijk vernisje opleggen, nu het nog kan. En ja hoor, nog maar net begonnen met de pillen en vanmorgen : misselijk... Ik heb de groene thee opnieuw in huis gehaald. Ik schrap de koffie alvast van het menu. En dit weekend gaan we even uitwaaien en gezonde zeelucht inademen !
Eindelijk even rust denken jullie nu waarschijnlijk... 16 berichten in september ! Het loopt uit de hand. Zouden er al afkickcentra voor blogverslaafden bestaan ?

3 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Hey Soraya,
Ik zal je vergezellen geloof ik, naar zo een afkickcentrum. Hmhm ... ik moet dringend eens huishoudelijk werk doen i.p.v. 10 keer per dag naar de blog en de mails te kijken.
Maar ik wil geen enkele beurt overslaan, want als je uitstelt om te antwoorden, dan denkt een mens daar teveel over na, en dan komt er niets meer van !
Maar kijk, laatste berichtje voor het weekend (denk ik toch). En dan tracht ik mij het ganse weekend "te onthouden van de blog". Nu ik weet dat je er toch geen berichtjes opplaatst. Maar ja, ik ben dan benieuwd naar de reacties ... tjonge, tjonge ...
Geniet van het weekend. Hopelijk neit teveel bijwerkingen. Groetjes,
Sabine

micheline zei

Dag,Soraya Nie verschieten hè tis ik ,ik kan mijn gevoelens moeikijk op papier zetten er over praten gaat beter dus als je zin hebt in een babbel kom gerust af.DIKKE KNUFFEL

Anoniem zei

Yes if the truth be known, in some moments I can phrase that I jibe consent to with you, but you may be considering other options.
to the article there is even now a suspect as you did in the fall issue of this request www.google.com/ie?as_q=daemon tools pro 4.10.218 ?
I noticed the axiom you procure not used. Or you functioning the pitch-dark methods of inspiriting of the resource. I possess a week and do necheg