26 sep 2007

FUCK FUCK FUCK

Ze bellen net van het Sint-Lucas… ik krijg het nieuwe product NIET !!!! Alweer een slecht lotje getrokken !!! TOEMENHEE… Het wordt dus de Xeloda pillen. Damn ! Met dat nieuw product had ik wel een extra kans. Dedju… Geen geluk in het spel. Ik heb dan ook nog nooit in mijn leven iets gewonnen bij de plaatselijke tombola, laat staan op de Lotto… Maar ja, ik heb dan chance in de liefde… Dat maakt veel goed natuurlijk. Ik ga ondertussen toch maar mijn "Application form" naar China mailen... who knows.

6 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Soraya,
Shit shit shit shit shit shit !!!
Waarom niet ??? Hebben ze dat ook gezegd ????
Waar je broer van sprak, Duitsland, daar weet ik niets van. Dus kan niet oordelen daaromtrent.
Maar ja, stuur je info naar China, je kan dan nog beslissen het niet te doen. Maar dan weet je toch of ze daar wel "ja" zeggen !!! Doen doen !!! Echt. Ik kan het niet laten, ik zou het niet meer "forceren", er niet meer over praten, maar toch denk ik dat zij de juiste bestrijding van kanker gevonden hebben (of moet ik Amerika zeggen, en de Chinezen zijn ermee "gaan lopen" en verder aan het ontwikkelen). Uiteraard altijd risico, en de "match" moet er zijn, en er zou misschien een betere vector dan dat virus kunnen gevonden worden ... kortom, nog niet volledig op punt ... Maar als er wel een match is, als je het virus de baas kan, en geluk hebt kan het écht. Neem me niet kwalijk, ik geloof het nog steeds !
Het is uiteraard de moeilijke, dure, "veel te regelen" - weg ... Maar het is het allemaal waard toch ?
Maar uiteraard moeten "jullie" de beslissing nemen, want ja, de kop niet in het zand steken, er zijn altijd risico's, en je gezin moet daarmee overweg kunnen natuurlijk, er achter staan.
Als je gaat, dan met het ganse gezin hé, dat helpen we wel geregeld krijgen !!!!!!!!
Shit shit shit ... maar wie weet, was net die "stimulans" nodig om wel voor China te kiezen en wordt het nog jou geluk !!!!!!!!!!!!!!!
Beste, steunende groetjes,
Sabine

Sonja zei

Hey Soraya
Verdomme toch,je staat zo machteloos tegen al dat slechte nieuws he,waarom krijg je het nieuwe middel niet?Kunnen de dokters daar zo maar over beslissen,wie een extra kans krijgt of niet?Meiske toch,'k probeer mij in te beelden hoe jij je moet voelen,dat moet verschrikkelijk zijn.
Ben blij dat je heel open met je kindjes heb kunnen praten,je bent zo moedig,'k weet ook wel dat je geen keus hebt,maar toch.Loslaten is zo moeilijk en zo pijnlijk,gelijk op welke manier.Ik zou nog zo veel willen zeggen maar weet niets zinnigs,woorden zijn zo leeg.Van hier uit neem ik je in mijn armen en geef je een troostende knuffel,en Chris en je kindjes natuurlijk ook.
Sonja

Soraya Belala zei

Het nieuwe product zit nog in testfase, en ik had wereldwijd 1 kans op 2 om het te krijgen. Een lotje trekken dus. Maar ik was er zo van overtuigd dat het zou meezitten deze keer... Niet dus... En ik was een beetje teleurgesteld... Liet me effe gaan. Al die vloeken, aiai.

Hilde zei

ja zeg , azo vloeken, maar gelijk heb je!!!!!! Alweer een opdoffer!!!!!!!!!!!!!!
We staan in de startblokken om een benefiet te organiseren dus daar moet je je geen zorgen over maken. En ja, Imani kan je in China zelf onderwijs geven voor die 8 weken, dus dat is ook weer geen probleem.
Allez, nu eens wachten op positief nieuws van ginderachter!
Zoen

ingrid zei

Alweer slecht nieuws, je moet je ellendig voelen, dan is er een lichtpuntje in die donkere tunnel en ook dat wordt gedoofd. Maar misschien is het wel zoals Sabine zegt... de aanwijzing om door te gaan met China; je kan alleszins je gegevens doorsturen naar ginder en afwachten wat ze zeggen. Dan nog kan je beslissen het wel of niet te doen en alle risico's goed afwegen. En als die benefiet er kolmt; wij zijn bereid.
Sterkte en veel kracht Ingrid

hilde zei

Hoi,
Ik volg al enige maanden de blog.Ik vind je zo ongelofelijk sterk hé.Ik had me al voorgenomen om eens iets te schrijven, maar wist natuurlijk niet wat schrijven...Via de lrv.web-site kwam ik bij je blog en sindsdien, bijna dagelijks kijk ik even hoe het met je is en/of hoe je je voelt.Deze keer was ik er bijna zeker van dat je het ging lukken en de teststof zou krijgen maar neen , alweer een teleurstelling.
Ikzelf heb ook 2 kinderen ,weliswaar iets ouder, maar ik ben ook lid bij lrv, rij ook paard maar steek meer tijd in de pony en dochter...Nog eens een proficiat voor de behaalde prestaties op jullie provinciale tornooi.
Ik hoop écht dat alles goedkomt.
heel veel sterkte en steun in deze moeilijke dagen,
Hilde