20 okt 2007

Here I go again...

Dankzij mijn ouwe getrouwe Xeloda heeft mijn euforie wel geteld 1 dag geduurd. Ondanks het fantastische weertje van vandaag hebben die pillen mij vanmiddag 3 uur gevloerd. Een ritje naar de sporthal, de boekenwinkel, de fotografe en de bakker vanmorgen was voldoende om me uit te putten. Dat was nu toch niet te veel gevraagd van mezelf ?
Ik had van een collega kankerpatiĆ«nte vernomen dat ik moest doorbijten en dat de bijwerkingen wel zouden verminderen met tijd. Maar uitgerekend vandaag stuurde ze me een bericht dat Xeloda bij haar niet werkt. Dat is verdorie zo zonde van die weken/maanden dat ze met 20 % van haar normale levenskracht verder moest, vind ik. Ze proberen maar uit, en nadien, ach sorry, het werkt niet. Even iets anders uit de kast halen… Maar dat is ons lot zeker ? Als makke lammetjes “doe maar”, “neen, het geeft niet”. We zijn al lang blij dat we in ons bed mogen kruipen. We zijn hier nog, ook al is het al slapend.

3 opmerkingen:

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Verschrikkelijke dingen, die pillen. De levenskwaliteit gaat zo de dieperik in.
En dan zelfs nog die onzekerheid of ze al dan niet "nuttig" zijn !
Ze achterwege laten is wat, en ze nemen is ook wat ...
Nog even het gesprek van maandag afwachten ... Veel succes daarmee. Je vragenlijstje niet vergeten hoor ! En je niet laten afschepen ! Niet weggaan vooraleer je alle antwoorden hebt !
Tja, en dan ... zien hoe je de toekomst verder invult ...
Beste groetjes !
Sabine

Unknown zei

"SH.." meidje, de ups en downs volgen dees dagen/weken elkaar vlug op. Hou er de moed in. Hopelijk word je maandag wat wijzer? Dikke knuffel, ikke

micheline zei

Hei meid,ik heb vandaag een tel.nr.gekregen van een vrouw in Aalst die je zou kunnen helpen met een speciale therapie om je veel beter in je vel te voelen door op bepaalde drukpunten te werken.Ze zou nog de enige zijn in Belgie en ze wil je de eerste sessie gratis geven,als je wil moet je maar eens bellen,mies.