27 okt 2007

Still I’m dying with every step I take

But I don’t look back
Just a little, little bit better (Robyn)

Ach, jullie kennen me al een beetje hé. Als ik dan al down klonk was het weer maar voor 1 dag hoor. Ik heb gekozen voor een oncoloog die recht voor de raap is, dus zo lang hij het niet opgeeft laat ook ik de moed niet zakken. We gaan nog even door met de Xeloda, tot we weten of het al dan niet werkt. Uitslag op 7 november as. Ik denk het wel, want het hoesten is beduidend verminderd. Dan zal er tegen eind november een tweetal weken chemorust ingepland worden om mijn grijze massa te bestralen. Het goede nieuws is dat ik weer kapperskosten zal kunnen uitsparen rond de kerstperiode en het andere goede nieuws is dat Veritas goede zaakjes zal doen deze winter. Het is me niet gegund om met mijn babyzachte zout en peper gekleurde hoofdbedekking de vrieskou tegemoet te gaan. Brrrrrr… ik krijg het nu al koud. Maar goed, ik zal dan maar doen alsof ik gesponsord word, en jullie de laatste nieuwe mode sjaaltjes en baretjes showen. Ik krijg wel heimwee naar mijn Dublin-rolstoel, want het hand-voet syndroom is zich wel degelijk aan het manifesteren met sterke concentratie op mijn voetzolen ! Ik moest nog even verduidelijken (opdracht van mijn collegaatjes) dat die rolstoel helemaal niet gehuurd was… Hij werd gewoon in alle stilte geleend door ons… en netjes teruggegeven !

3 opmerkingen:

Hilde zei

Niet getreurd belalatjen,
Ik zal eens aan mijn schoonmoeder vragen of ze van die ouderwetse "kagoelekes" wil breien, weet je wel, zo van die wollen mutskes die heel je hoofd bedekken behalve je gezicht, lekker warm ,...mo lelijk!!!!!Ge kunt ze in alle kleurkes bestellen,..
En sowieso zit je al twee weken in het warme Spanje dus daar kan uw bolleken warmte opslaan voor de winter hier.
Toedeloe

micheline zei

Dag Soraya
Voila nu ben je er weer zie zoals we je kennen ,vol goede moed en wat die rolstoel betreft;doe zo verder dat brengd een beetje lol in het leven;Bayyyy

Sonja zei

Belalaatje toch,daar ben je weer,heb net bij jou colegaatje gestaan (ze heeft lekkere wafels gebakken voor mij)en zeiden nog dat je zo'n ongelofelijke optimiste bent ,dat we niet begrijpen waar je het vandaan haalt en kijk ,je doet het weer!!!!Enne,over doe je maar niet he,want zoals ik gehoord heb was je gisteren ook van de partij en van daag heb je het weeral druk.
Knuffel, Sonja