19 okt 2007

It's a day full of dreams

It's a dream of a day
And the joy that it brings
Nearly sweeps her away (D. Sylvian)

Ik ben weer een tevreden vrouw. Ik heb vandaag met allebei mijn paarden gereden (en zelfs een sprongetje of twee gewaagd!) en ik ben wel moe, maar niet uitgeput. Al bij al toch vrij goed gerecupereerd, dus. Gisterenavond gestart met de tweede cyclus pillen. Zal ik me volgende week weer als een afgedankte schotelvod voelen of zou mijn lichaam toch een beetje wennen aan het gif ?
Een beetje rustig aan in het weekend is nu de boodschap, samen met wat paardrijden… het zal wel lukken.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Zaaalig hé! Geniet van de paardjes en ja, u nie overdoen. Toedelooe!!

Sabine Caboor zei

Dag Soraya,
Wel wel, van doordrijvers gesproken : met TWEE paarden gereden. Amai amai, rustig aan noemt ze dat dan. Geef ze een vinger, dan pakt ze een hand !
Maar zalig zo kunnen rijden. Het is van mij alweer veel te lang geleden. Wel met de koets gereden vandaag. We zagen je net van thuis vertrekken !
Hopelijk reageer je nu minder fel op die pillen ...
Ben benieuwd naar maandag ...
Groetjes,
Sabine

Sofie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sofie zei

Dag Soraya

Je straalt je tevredenheid uit in je woorden...
en ik ben mee blij met je!
Ik wens je zo nog miljoenen vrolijke momenten toe.
Hou de moed erin, ook als het volgende week weer ietsje minder gaat!

Liefs
Sofie